Heey lieve lezertjess

sorry, ik had niet zo veel inspriatie, misschien vanaaf nog hoofdstukje

Kusss Sabiene

Vanuit Xaviera

Ik ben nog maar net wakker als ik met grote ogen naar mijn Iphone staar.Daan heeft me een tweet gestuurt:
Vandaag afgesproken met lieve @iiXaviieraa_ <3 xstaat er. en je ziet dat er allemaal mainiacs hebben gereageerd.
Mainiac:ohh, is dat je vriendinnetje??@0547daan
MianiacIk wil ook je viendinnetje zijn! en zo nog een paar reactie's
'IK het vriendinnetje van daan, dat zal nooit gebeuren'denk ik bij mezelf
Als ik op mijn klok kijk zie ik dat het al 09.00 uur is. snel pak ik een handdoek en ga douche.Als ik klaar ben met douche, doe ik mijn kleding kast open en kijk wat ik aan zou trekken, snel pak ik mijn knal roze jeans, een wit T-shirt met mijn adidas vest en mijn zwarte uggs.' vandaag ga ik gewoon bij mainstreet wonen' denk ik bij mezelf. snel pak ik mijn koffer, die ik van mijn vader heb gekregen, het is een knal roze koffer met de tekst: Believe in your dreams' erop. als ik mijn kleren,telefoon oplader,style tang,make-up,sieranden en schoenen in mij koffer heb gedaan, kijk ik op mijn boeken plak, daar staat nog pakje. ik weet niet wat het is!. ik had belooft aan mama voor dat ze stierf ' dat ik hem pas open maken als ik 14 jaar ben. de tranen komen weer in mijn ogen als ik er aan denk. snel stop ik het pakje in mijn koffer. ik was eindelijk klaar met mijn koffer pakken, het was al 09.55 en om 10.00 had ik bij daan afgesproken. snel pak ik mijn fiets en ga naar daan. *10 minuten later* ik was al even bij Daan. hij stond buiten op me te wachten. meteen werd ik met open armen ontvangen.das was fijn!

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen