Hoofdstuk 4
als ik een lange tijd niet schrijf is door school :(

Vanuit Xaviera:

Ik heb mijn gymspullen gepakt en pak mijn telefoon ik zie dat ik een paar smsjes heb Joline: Heey schat, we zouden afspreken vandaag he? Nouja Rein vroeg of ik wou afspreken en jij zou Daan afzeggen maar misschien kunnen we met zn 4en?x Daan: Heey sweetie, ik heb echt zin in vanmiddag! xxxxx Rein: Hee, heb je smsje van Joline gehad? Daan vind het goed en ik ook. Jij ook? x ik stuur terug: Ik: Heeeyy, jolinee schattjee, jee tuurlijk is da goed! bij wie? x Heey dushii, ik heb er ook zin in! met Joline en Rein toch? haha xxxx Hee Rein, jaa tuurlijk vind ik dat goed, zie je zo in de lesx snel loop ik naar mijn vriendinnen. Sabiene krijgt een smsje en begint opeens te gillen. Ik vraag wat er is en ze laat het smsje lezen Owen: Hee Sabiene, ik moet je iets vertellen maar dat doe ik liever vanmiddag als we afspreken, kan je? xx Hodan pakt Sabiene's telefoon af en typt Heeeee Owen, tuuuurrlijk wil ik vanmiddag afspreken, bij jou? xx Sabiene pakt haar telefoon terug maar voor ze het heeft gelezen is het smsje verzonden. Dan loopt Nils langs en trekt Hodan mee naar een donker hoekje. Hij pakt haar handen vast en geeft haar een kus. Hodan begint te blozen en Nils zegt: Lieve Hodan, wil je mijn prinsesje zijn? en geeft haar een knuffel. Hodan zegt ja en begint een beetje te gillen maar Nils houd haar tegen om te gillen met een kus. Hodan pakt Nils zn hand en gaat alvast naar het lokaal. Sabiene, Joline en ik gaan naar Owen, Rein en Daan. Joline en Rein zitten bij elkaar, ik en Daan zitten bij elkaar en Sabiene gaat zitten en Owen komt heel dicht tegen haar aan zitten, Sabiene begint te blozen en Owen fluisterd in haar oor of ze zijn meisje wil zijn. Sabiene fluisterd terug dat ze dat super graag wil, dan gaat de bel en we gaan allemaal naar de les.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen