002 ~ Little bit Sight seeing
Is like a new world.
~Lenore
De kleine zandkorrels duwen zich in mijn voeten. Met mijn schoudertas en rugzak wandel ik verder het strand op waar Dax bezig is hutten te maken van de bamboe-takken die de rest verzameld.
Ik zet mijn tassen neer bij die van de anderen en ga de rotsen verkennen.
Mijn slippers heb ik al uitgedaan voor ik uit de boot stapte, die ik nu in de verte zie wegvaren.
De rotsen schuren aan mijn voeten, maar het geeft me een vrij gevoel. Hiervoor ben ik geboren, hier heb ik jaren naar uitgekeken. Hier heb ik me een jaar op voorbereid. Ik zal niet naar huis gaan voor ik mijn missie heb afgemaakt.
Ik ga op een lage rots zitten, zodat ik mijn voeten kan laten baden in het koude zeewater. De geur van zout komt mijn neus in, dit is de mooiste plaats waar ik ooit geweest ben.
Het prachtige groen woud achter me, het witte zand, het blauwste water en alleen ik en mijn vrienden die hier mogen zijn.
Ik leg mijn hoofd in mijn nek en geniet van de zon die op mijn gezicht valt, de vogels die fluitend voorbij komen vliegen met hun prachtige gezang en de heerlijke dag.
Als ik een kreet uit het woud hoor schrik ik en kijk om, waar ik tot het besef kom dat het een dier in het woud was. Het woud lijkt me naar zich toe te roepen, het is geen dier, het is gewoon een roep, zoals een lolly een kind aantrekt, maar dan lijkt het woud droevig. Ik kijk er nog even na, waarna ik opsta van de rotsen en mijn shirt en broek uitdoe en in het frisse water spring. Ik zwem er een paar meter in waarna ik terug op een rots klim en er op ga liggen drogen.
"Dav!!!" Roept Alana. Ze schud haar hoofd lichtjes waardoor haar lichtbruine lokken over haar schouders vallen en loopt naar me toe.
Ik sta op als ze in mijn armen springt en knuffel haar terug.
"Het is hier echt prachtig." Zegt ze met een zucht terwijl ze ronddraait en om haar heen kijkt. Ik knik.
"Kom je ons helpen, en één van de hutjes uitkiezen voor waar wij slapen?" Zegt ze glimlachend. Ik ga terug naar de rots waar mijn kleren lagen en ren dan samen met Alana terug naar de rest.
Reageer (5)
Trekt ze de kleren wel aan ??
1 decennium geledenLeukk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geledenLIKELIKE! xoxo
1 decennium geledenxxx
1 decennium geledenLeuwk stukje
1 decennium geleden