Hoofdstuk 3

Vanuit Xaviera:

Het is pauze en ik loop naar mijn kluisje om mijn boeken te pakken en dan krijg ik een smsje. Ik kijk het smsje en ik zie dit: Daan: Hey prinsesje, zullen we na school huiswerk maken? xxx Ik word helemaal blij en ik sms terug: Ik: Jaa, leuk cutie, bij wie? xxx en snel sms ik Joline, Hodan & Sabiene: SCHATJES IK GA VANMIDDAG HUISWERK MAKEN MET DAAN!!♥♥♥ En opeens krijg ik een smsje Daan: Het kan wel bij mij hoor;) De jongens zijn er dan bij, is dat erg? (K) xxx Ik stuur maar terug Neehoor, is niet erg, ik kan ook vragen of de meiden meekomen? Dan gaan we wel naar je kamer ofzo schat (K) xxxx Snel ren ik na de les want ik heb helemaal niet door dat de bel is gegaan. Ik kom net optijd binnen bij biologie. We moeten in 2-tallen een kikker gaan ontleden, Daan vraagt of we samen doen en dat wil ik wel. Ik durf die kikker niet aan te raken dus ik vraag of Daan het wil doen omdat ik niet durf. Hij kijkt me aan en zegt: Oh schatje toch, kom op je kan dit! Het is echt niet zo eng als je denkt hoor! Ik probeer het maar te doen maar ik kan het echt niet. Ik ga naar de leraar en vraag of we het digitaal mogen doen. Maar nee, het mag niet.. Ik ga weer terug naar Daan en ik zeg: Schatje, ik kan dit echt niet doen.. sorry maar wil jij het zelf doen? Daan zegt: Oh ja maakt echt niet uit hoor schat, ik doe het wel zelf, maar dan moet jij mn assistent zijn!
Zo gaan we dus verder met biologie tot de bel gaat. Ik ga snel naar mijn vriendinnen en we lopen naar de volgende les, Frans. De Frans lerares is zo streng.. Ik moest naast het stomste kind uit de klas zitten, Onder de les appte ik Daan Joline, Sabiene & Hodan dat ik echt een andere plek wou. Joline appte mij terug: Schatje, zullen we na school afspreken, is echt lang geleden dat we met zn 2en afspraken! ik appte terug: Ik wil wel heel graag maar ik ga al met Daan, ik kan het wel voor je afzeggen want niks is belangrijker als mijn beste vriendin! Ik kreeg geen reactie meer terug maar ik wist dat ik het met Daan moest afzeggen, ookal wou ik niet. Toen ging de bel en ik ging mijn gymspullen pakken

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen