Uitpraten.
- CrazyNilsiac.
Vanuit Rein;
Ik blijf nog een poosje in het park zitten. Ik moet gewoon even nadenken. Nils , Yasmine en Anne lopen weer terug en ik blijf alleen achter zitten. Wat nou als Lisa op Daan is? En Sharon dan? Ik zucht even diep. Na wat gepieker besluit ik met Lisa te gaan praten. Ik moet het weten. Ik loop naar binnen en met z'n alle zitten ze een lachfilm te kijken. Nou ja! 'Lisa ik moet met je praten' zeg ik op een boze toon. Lisa loopt angstig achter me aan naar de hal.
Het gesprek;
Rein: 'Lisa, vind je Daan leuk of vind je mij leuk? Wees eerlijk tegen me!'
Lisa:'I-ik weet niet *huilt*
Rein; Niet huilen.. Wees eerlijk'
Lisa:'Ik voel gewoon hetzelfde voor jullie allebei ik kan het niet! Ik weet niet wie ik leuker vind.
Rein:'Kom op lies! Dit gaat zo niet langer! Maak een keuze '
Lisa;'Ik kies voor .. Jou nee voor Daan.. Nee voor jou!'
Rein; Uh?
Back by the story.
Lisa rent hard weg. Vanuit de woonkamer rent ze naar buiten. Een kleine traan rolt over m'n wang en zachtjes loop ik naar binnen. 'Rein, wat heb je tegen haar gezegd?' Vraagt Nils. 'Oh.. Gewoon dat ze een keuze moest maken tussen Daan en mij, dat kon ze niet toen is ze weggegaan' ik wil weglopen om naar Lisa te gaan naar Yasmine houd me tegen. 'Rein, misschien is het beter als je haar even laat.. Dan kan ze een keuze maken enso. Straks gaan Daan en jij samen oke?' Ik en Daan knikken.
Reageer (1)
verder xx
1 decennium geleden