Als je weer bijkomt zie je Rein naast je zitten

Rein : blauw
Lisa : rood

Heeyy lieverdd gaat het ?
Mwaah , ik heb nog al hoofdpijn , maar waar ben ik ? En wat is er met je gezicht gebeurt ?
Euhh , nou daan , Owen en Nils hebben me in elkaar geslagen en ze hebben jouw dus blijkbaar ook geraakt ..
Ik veroorzaak alleen maar problemen

NIET , hier kun jij niks aan doen Rein !

hij zoen je en jullie vallen samen in slaap in Rein zijn bed .
Als je wakker wordt komt Rein net binnen met croissantjes en thee en andere lekkere dingen .
Een ontbijtje op bed voor deze mooie dame .
Je bloot en geeft hem een kus als bedankje .
Later gaan jullie een wandeling maken door het park .

Opeens zien jullie allemaal boze Mainiacs , oh nee Daan , Owen en Nils hebben vast op twitter gezet dat ik samen me jouw ben ..
De mainiacs schreeuwen dat Rein van hun is en dat ik met mijn poten van hem af moet blijven .
Om zo mijn Mainiac familie te zien wordt me te veel , ik kan dit niet aan .
Ik ren huilend weg en Rein rent achter me aan .
Dit keer kijk ik wel uit voor auto's maar wordt ik tegengehouden door een aardige man die me wel naar huis eiland brengen in zijn auto .
Pas als ik in de auto zit bedenk ik me dat dit heel gevaarlijk is ..

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen