Foto bij 063

Melayn prov.

S'morgens werd ik wakker op een matras in de huis kamer, Ik had barstende hoofdpijn. Ik zag dat Jelisa ook al aan het rond draaien was en stotte haar aan, "Wat is der gebeurd?" vroeg ik der fluisterend ze stak der vinger in de lucht en lied hem toen weer vallen "Geen idee" knikte ze toen ze zich weer om draaide ik liep naar de keuken toe en zag dat er flessen wijn op het aanrecht stonden. "dat is der dus gebeurd" fluisterde ik toen ik van jelisa schrok die opeens ook de keuken in kwam gelopen. ze greep naar der hoofd en je zag dat er iets met der was, Ik liep naar der toe en legde mijn hand op der arm "gaat het?" vroeg ik met een lief stemmetje? "Jahoor" antwoorde ze me ze liep naar de koelkast en pakte een glas ranja. toen Danielle de keuken binnen kwam, ze struikelde over haar eigen voeten heen, "Kijk uit" zei jelisa met een geschrokken stem. "Oke nu is iedereen wakker" zei ik vol vertrouwen Ik liep naar de woonkamer en wie had der gelijkt deze kleine meid. "wat?" kreunde taylor die net wakker was.Eleanor draaide zich weer om "Laat me slapen" zei ze "Sorry!" schreeuwde danielle vanuit de keuken. Dit was echt een geke huis. Als lag vol rotzooi ik had de neiging om op teruimen maar ik hield me in. Ik ging op de bank zitten en pakte mijn phone om zayn the whatsappen.

Reageer (2)

  • MMM

    nice vedur!


    PARTY HARD. WHOOP WHOOP

    1 decennium geleden
  • AgentNialler

    Holy god wat is der daar gebeurt...
    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen