I'm back!! Ik heb al mijn gemiste hoofdstukken al ingehaald.. Als je zoveel verhalen volgt is het niet moeilijk dat je 72 hoofdstukken mist hé!
Mijn verhaal gemist? Geniet er maar van :)

Ik zoek Liam in de menigte. Als ik hem zie, spring ik in zijn armen. Dan voel ik zijn zachte lippen op de mijne. Ik heb alleen aandacht voor Liam, tot ik achter me gekuch hoor. Ik draai me om en zie 4 jongens op een rijtje staan. Ik trek mijn kleren recht en loop naar ze toe. Natuurlijk weet ik wie wie is.
'Hey, I'm Harry', zegt de eerste.
'Hi, I'm Ella'. Hij geeft me een knuffel.
'Ella! It is so nice to finally meet you!!' Ik raad aan het eeuwige enthousiasme dat het Louis is.
'Hi Louis.'
Ik voel hoe 2 armen mij langs achteren vast nemen.
'Liam told so much about you', zegt Zayn.
'Only good things I hope.'
'Of course'
Ik mis nog 1 iemand. De Ier. Ik draai me om en kijk recht in een paar straalblauwe ogen.
'Hi', zeg ik zachtjes.
'Hi', antwoordt hij nors en brutaal.

Ik wil hem een knuffel geven, maar hij loopt naar de anderen toe. Hij laat me verward achter.
'Ella, can we go?' vraagt Liam. Ik knik en loop naar mijn bagage die een eindje verder staat. Al snel staan er 4 jongens om me heen om me te helpen dragen. Alleen Niall helpt niet en loopt direct door naar de parking. Ik snap er niet veel van en ook Louis heeft dat door.
'Don't worry, Ella. He has a bad day, I think. Maybe he had a bad night or he' hungry.'
'Do you think?'
'Of course. Just forget it. Tomorrow he will be the most happiest of us all.'
We lopen naar een camionetje. Tot mijn verbazing kunnen al mijn spullen erin. Alleen is er nu plaats te kort om te zitten.
'But we are with 6 and there is just place for 3', zeg ik tegen Harry die naast me staat.
'No problem. We call a taxi. Louis drives the car and Liam and you can go with him.'
'Okay, I see you at the appartment.'




Reacties? Ik krijg ze zo graag! Xx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen