Foto bij Oh no.. Him again!

Enjoy!! =3 Xx

Na een hele fotoshoot zijn we dan toch eindelijk op weg naar onze vaste discotheek. We gaan er al jaren naartoe en kennen praktisch iedereen daar. We lopen langs de lange wachtrij en roepen de uitsmijter die voor de deur staat. Hij herkent ons meteen en komt met een grote lach naar ons toe. “Hey meiden, lang niet gezien.” We geven hem allemaal een knuffel en een kus op de wang. “We hebben een girls-night-out voor Elly’s negentiende verjaardag.” Zegt Charlie vrolijk. Zij komt hier al het langst van ons allemaal en is goed bevriend met iedereen die hier werkt. “Wel gefeliciteerd kleine meid.” Zegt hij terwijl hij me nog een extra knuffel geeft. “Veel plezier jullie.” Hij houdt de deur voor ons open. “Dankje!” roepen we alle drie in koor en gaan daarna naar binnen. We gaan zitten aan onze favoriete tafel en vrijwel meteen komt er iemand onze bestelling opnemen.
Zodra onze drankjes zijn gebracht klinken we op een leuke avond. “Cheers!” Het heerlijk zoete drankje laat een brandend gevoel achter in mijn keel. Wanneer ik me weer neer zet neem ik eens de moeite om goed rond te kijken. Er is niet overdreven veel volk maar zeker wel voldoende om het ‘druk’ te noemen. Het leukste vind ik het om naar de dansende mensen te kijken. Zelf blijf ik liever wat loungen en kijken naar wat er rondom gebeurt. Op de dansvloer zijn er een hoop mensen aan het dansen. Er is één iemand waar ik mijn ogen niet van kan afhouden.
Een meisje staat overdreven hard te schuren tegen een jongeman met een gekwelde expressie op zijn gezicht. Voor de één of andere reden krijg ik medelijden met de jongeman die wanhopig probeert te ontsnappen aan de wulpse bewegingen van de schaars geklede jongedame.
“Waar kijk je naar?” vaagt Charlie, die aan mijn arm voor aandacht trekt. Zo onopvallend mogelijk knik ik in de richting van het dansende stel. “Ocharmen dat manneke.” Zeg ik luid genoeg zodat ook Emma mee gaat kijken. “Zal ik hem eens verlossen uit zijn lijden.” Zegt Emma en stapt dan zelfverzekerd de dansvloer op. Charlie en ik volgen haar iedere beweging. Subtiel danst ze zich een weg naar hen toe. Zonder pardon gaat ze tussen hen in dansen en drijft ze uit elkaar. Nu is het Emma die overdreven tegen het meisje staat te schuren en daar lijkt ze geen probleem mee te hebben aangezien er nu veel jongens zijn die hun aandacht op hen richten. De jongen, die duidelijk opgelucht is, gaat al gauw naar zijn vrienden die aan de bar staan. Ik zie ze praten en dan subtiel naar onze tafel kijken. Hij heeft het waarschijnlijk door dat we hem een beetje hebben geholpen. Ik heb een gevoel dat ik ze van ergens ken. Emma heeft ondertussen haar danspartner alweer gedumpt en komt weer naar ons toe. “Goed gedaan!” Roept Charlie haar toe en we geven haar beide een high five. We drinken een beetje en praten een heleboel. Toch blijft mijn aandacht geregeld terug gaan die éne bepaalde groep jongens. Ze gaan af en toe dansen, praten soms met een stel meisjes maar nooit voor heel lang, maar voornamelijk staan ze gewoon aan de bar te drinken en ik vermoed dat ze net zoals ons naar mensen van het andere geslacht kijken. Al gauw ben ik het beu om naar hen te kijken en richt mijn aandacht op mijn drankje dat bijna leeg is. Charlie stelt voor om nieuwe te gaan halen. Ze springt recht en loopt op haar gemak naar de bar. Halverwege op de dansvloer wordt ze aangesproken door een jongen. Die vraagt haar waarschijnlijk om te dansen. Ze zegt iets in zijn oor en loopt gewoon verder maar nu met nog wat extra heupbeweging. Typisch Charlie. De jongen blijft als een verlaten puppy naar haar staren. Ik ben benieuwd wat ze tegen hem zei. Emma en ik nog wat babbelen is Charlie al weer terug gekomen. “Elly, kom je even helpen dragen?” Vraagt Charlie. Ik knik en volg haar naar de bar. Onze drankjes staan al klaar wanneer wij bij de bar aankomen. Charlie duwt vrijwel meteen mijn glas in mijn handen met een vriendelijke lach die me meteen doet vermoeden dat ze iets van plan is. “Oh, kijk eens wie we daar hebben.” Zegt ze overdreven verbaasd en geeft teken aan iemand dat ze naar hier moeten komen. Ik had het eigenlijk kunnen weten toen ze me vroeg om mee de drankjes te gaan halen. “Ken je ze nog, van in de bioscoop.” Ik moet even denken, maar zodra ik de jongens eens goed bekijk herken ik ze meteen. De herinnering aan de gênante ontmoeting komt meteen weer terug. Een beetje onhandig begroet ik ze, maar in gedachten ben ik vooral bezig met hoe ik hier zo snel mogelijk weg geraak. Charlie heeft jammer genoeg andere plannen. Ze begint een heel gesprek met de jongens, iets wat ik nooit vrijwillig zou doen. Ik luister een beetje en af en toe stem ik ergens mee in, maar daar blijft het ook bij. De jongen, in wiens armen ik vanochtend viel, noemt blijkbaar Kai. Zo snel als ik kan excuseer ik mezelf van het gesprek. Met als excuus dat ik terug moet naar Emma met haar drankje. Met een zucht plof ik me neer naast Emma, die me met een grote lach aankijkt. “Ja, dat zijn de jongens van deze morgen en nee ik heb niet met ze gepraat.” Dat gezegd neem ik een grote slok van mijn champagne. Na een tijdje komt Charlie weer bij ons zitten. Meteen vertelt ze een gedetailleerd verslag over het gesprek met de jongens. Ik luister er niet echt naar en geniet verder van de muziek en mijn glaasje bubbels. Om haar verslag af te ronden, verteld Charlie nog een kleine mededeling. “Oh en Elly, Kai vond het zo jammer dat hij niet met je heeft kunnen praten, dus heb ik hem Je nummer gegeven.” Het duurde even voordat ik werkelijk doorhad wat ze heeft gezegd. Zodra ik werkelijk begreep wat dat inhoudt, stikte ik bijna in mijn champagne. “Je hebt wat?!” roep ik gepanikeerd wanneer ik ophield met hoesten. “Je nummer gegeven aan een super leuke, lieve en niet te vergeten knappe jongen.” Zegt ze met alsof het iets onbelangrijks is. “Oh, Charlie. Dat meen je niet..” Als reactie kijkt Charlie me liefjes aan en geeft me dan een kus op de wang. De rest van de avond heb ik niets anders gedaan, dan piekeren over het feit dat een wildvreemde jongen nu mijn gsm-nummer bezit. Ik hoop dat hij me nooit belt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen