Foto bij Meeting Him..

Nog een stukkie

Enjoy!! =3 Xx

De film was geweldig. Veel beter dan ik had verwacht. Het is bijna jammer dat het al voorbij is. De lichten gaan weer aan en ik ben blij dat ik mijn benen eens kan strekken. Emma en Charlie zijn druk aan het praten over hun favoriete, knappe acteur. Ondertussen trek ik mijn jas alvast aan. De jongens die op de rij voor ons zaten kijken even geamuseerd naar het gekke stel die ik mijn vriendinnen noem. Mijn blik blijft even hangen op één van de jongens. Er is iets aan hem maar ik kan niet precies zeggen wat. Omdat ik nog altijd aan het staren was botst Emma tegen mij op. Ik kan mijn evenwicht niet behouden, struikel over mijn sjaal en tuimel over de stoelen recht voor ons. Ik sluit mijn ogen in afwachting van een harde klap maar die komt er niet. Wel merk ik iets anders. Twee armen hebben zich rond mijn lichaam geslagen en houden me stevig vast en een scherpe pijn in mijn kuit die veroorzaakt wordt door de lange nagels van Charlie en Emma die me probeerde te redden. Wanneer ik mijn ogen open besef ik waarom hij mijn aandacht wist te grijpen. Het zijn zijn ogen. Die hebben een prachtige blauwe kleur. En dan zijn lach, die zijn perfecte, witte tanden tonen. Hij heeft een knap gezicht en ik ruik vluchtig een munt-geur. Zijn parfum misschien? Ik besef dat ik naar hem aan het staren ben en kijkt dan meteen weg. “Sorry, ik euh..” Ik weet niet wat te zegge, ik schaam me echt dood. Hij moet even lachen en zet me dan met gemak weer recht. “Echt sorry.” Zeg ik nogmaals en ik voel dat ik aan het blozen ben. “Is niets.” Zegt hij met alweer die stralende glimlach. Hij en zijn vrienden lopen dan door naar de uitgang. Onderweg zitten ze wat met elkaar te klooien, waarschijnlijk maken ze er wat grapjes over. “Amai Elly, sorry ik had niet door dat je daar nog stond.” Verontschuldigt Emma. “De volgende keer mag je mij wel een duw geven.” Grapt Charlie, “Ik wou ook wel in zijn armen vallen.” “Jij hebt al een vriendje, nu zoeken we er één voor Elly!” Zegt Emma doodserieus. Ik loop hoofdschuddend weg en laat de twee dames achter met hun plannetjes. Ze hebben al vaker geprobeerd me aan iemand te koppelen, maar het is nooit gelukt. Nog steeds pratend over de toevallige ontmoeting komen ze achter mij aan. “Emma, jij hebt zelf geen vriendje. Zal ik jou de volgende keer een duwtje geven.” Zegt Charlie terwijl ze Emma aanstoot met haar kont. “Pff, mannen. Geef mij maar een mooie jongedame.”
Nog een weetje over Emma, ze is lesbisch. Al is dat niet het eerste wat je aan haar zou merken. We drinken nog iets warm in het cafétje aan de overkant voor dat we weer naar Charlie’s huis gaan om ons klaar te maken om uit te gaan. Charlie kleedt zich zoals altijd zoals een superster. Alleen nu iets minder sexy, sinds ze een vriendje heeft. Ze wil de andere jongens niet het idee geven dat ze beschikbaar is. Al ben ik niet zeker of die boodschap wel duidelijk zal overkomen met zo’n kort jurkje en behoorlijke decolleté. Emma ziet er stoer uit maar nog altijd heel vrouwelijk. Strakke jeans waarin haar kont er fantastisch uitziet, een even strakke top en een leren jack. Terwijl ik voor ons allemaal nog een kopje thee maak, zijn zij druk aan het beslissen wat ik aan zou moeten doen. Charlie wilt kort en sexy, Emma wilt stoer en sexy. Ik wil normaal, maar het is niet alsof mijn mening er toe doet. Het water is bijna aan het koken wanneer de deurbel gaat. De anderen zijn nog altijd druk aan het discussiëren dus ga ik maar opendoen. Zoals verwacht is het de pizza die we hebben besteld. Charlie stond erop te betalen en had het geld al klaargelegd, inclusief een fooi. Ik geef het geld aan de pizzakoerier en zeg dat het in orde is. Hij bedankt me en voor hij weggaat knipoogt hij nog even naar me. Een beetje harder dan bedoelt doe ik de deur weer toe. Ik roep even dat de pizza er is en leg ze alvast in de woonkamer. Het water kookt ondertussen al en ik giet ze in de koppen die ik al had klaargezet. Al lachend komen de twee meiden naar beneden gelopen. Ik zet nog maar net de thee neer op tafel wanneer ik in de zetel geduwd wordt door de voet van Emma. “Na lang beraad hebben wij dan eindelijk DE perfecte outfit voor jou gekozen.” Kondigt Charlie plechtig aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen