Voorgoed voorbij
hier is een stukje had hem langer willen maken maar was bijna klaar en toen viel me computer ineens uit niet zo handig, miss komt er vanavond nog een stukje en anders snel.
ik ga ook een andere storie schrijven met een vriendin het gaat niet over mainstreet maar misschien vinden jullie hem wel leuk,
xxx
door de ogen van lisa:
als ik wakker ben en zie dat daan ook wakker is lopen we samen de gang op, we moeten praten zeggen we tegelijk
het gesprek:
Daan: nadat we gister gezoend hebben heb ik het uitgemaakt met Sharon, ik kon het niet.
Lisa: waarom?
daan: ja wel voor mij wel Lies ik ben verliefd op je.
Lisa: ik op..
*donk* met een harde klap gaat de deur open en staat Rein daar met tranen in zijn ogen ik weet genoeg hij heeft ons gehoord. Lisa waarom? waarom? ik dacht dat het weer goed was tussen ons en nu ga je er met mijn beste vriend vandoor? sorry maar het is uit. schreeuwt Rein tegen me,en van jou had ik dit al hellemaal niet verwacht Daan je was er voor me jij zij ach laat ook maar ik ben hier weg riep Rein nog, en verdween door de achterdeur naar buiten. daar sta ik dan in de gang met daan, niet wetend wat ik moet doen. dan komen de andere ook de gang in. wat is hier aan de hand? vraagt Anne. ik kijk daan aan en zeg dan daan en ik hebben gezoent, en daan is verliefd op mij daarom is Rein weggerent. ik ga rein zoeken roept Nils, wij gaan mee roepen Anne en Yasmine. wij blijven hier roepen de andere, kom we gaan even op de bank zitten. als ik en Daan op de bank zitten komt alles los en rollen de tranen bij ons beide in grote getale over onze wangen.
door de ogen van Rein:
als ik wakker word zie ik Daan en Lisa nog net de gang op lopen ik weet niet waarom maar ik vertrouw het niet, ik sluip zacht uit me bed en ga bij de deur staan en hoor ze praten hun kus? daan verliefd op lisa ik kan er niet meer tegen en ren de gang in. lisa waarom? waarom alles was toch weer goed en nu dit? sorry het is uit. en van jou had ik dit al hellemaal niet verwacht, eerst doe je er alles eraan om mij en Lisa bij elkaar te brengen en nu was het weer goed en pak je der meteen van me af lekkere vriend ben jij zeg ik hoef je verloopig niet meer te zien. schreeuw ik tegen daan, en ren de achterdeur uit, weg hier weg van deze plek ik ren naar het park waar ik ook vaak ben met mijn vrienden uit Waalre. ik ga op een bankje zitten en begin te huilen, er loopt een oud stelletje langs en percies voor mij die kus ik begin nog harder te huilen daan waarom heb je me leven verpest?? schreeuw ik zo har als ik kan daarna val ik huilend op het bankje neer en voel op een geven moment de hand van Nils op me schouder, ik kijk op en zie dat anne en Yasmine er ook zij ik geef ze een knuffel en ze slaan een arm om me heen, het komt allemaal goed zegt Nils. blijkbaar hebben ze het al van Daan en Lisa gehoord. ik hoop het maar, Rein luister eens zegt Yasmine als het al even stil is. wat is er? vraag ik. je moet met Lisa praten rein dat is het beste. wat waarom zou ik?? rein luister eens Yasmine heeft wel gelijk kom haal een keer diep adem en kom dan ook naar huis en ga praten met Lisa als je het niet voor je zelf doet doe het dan voor ons alsjeblieft? oke, ik ga met der praten maar als ik het niet meer aan kan ben ik weer weg. oke nils, Yasmine en Anne staan weer op en lopen naar huis, een paar minuten later loop ik langzaam achter ze aan.
door de ogen van Daan:
als ik en Lisa even later op de bank zitten te huilen roept Sharon me bij der. ik loop naar der toe en vraag wat is er? ik vergeef je jij kan er immers ook niets aan doen dat je op Lisa verliefd bent geworden, en ik wil ook gewoon vrienden blijven en zal er in deze moeilijke tijd voor je zijn en ook voor Lisa. ik weet niet wat ik moet zeggen, daarom geef ik der maar een hele dikke en lange knuffel en lopen we weer naar de rest. Owen en Roos hebben intussen al wat te drinken voor ons gepakt, we kijken een lach film en Lisa ligt tegen me aan gewoon om der even te troosten, ik voel dat ik me nu groot moet houden en er voor haar moet zijn. volgens mij denkt Lisa er even niet aan ik zie der lachen en dat voel fijn. als het moet moet ik maar weg denk ik op het moment dat Nils, Anne en Yasmine binnen komen. waar is Rein vraagt Lisa meteen. die is nog in het park laat hem maar even misschien komt die dan zo wel naar huis. antwoord Nils rustig. ik geef Lisa nog een knuffel en dan komt Rein binnen en roep Lisa, het klink niet heel lief en lisa loopt ook een beetje angstig naar hem toe als dat maar goed gaat denk ik nog
Reageer (1)
Ik mis Daan Zwierink zo hard
1 jaar geledenGroetjes Debbie Sporken