Foto bij Hoofdstuk 10

Heey schatjees:D Ik heb 5 abo's :D Dat gaat al weer iets vooruit;)
Oh en ik heb weer vakantie:D Dus ik denk dat ik weer wat meer ga schrijven:) (Alhoewel ik het toch wel druk heb deze vakantie;) )
Hier weer een nieuw hoofdstukje voor jullie<3
Xx

´Doet u uw riemen weer om alstublieft, we gaan zo landen,´ werd er omgeroepen. Ik keek naar buiten, daar zag ik het mooie Griekenland. Ik keek naast me. Harry lachte naar me, ik lachte terug. Een aantal minuten later waren we op de grond. Je voelde meteen dat het veel warmer was dan in Nederland. Ik deed mijn vestje uit en we liepen met zijn allen naar de lopende band, waar de bagage kwam vanuit het vliegtuig. We kwamen aanlopen, en heel toevallig kwam mijn koffer al aan. Ik pakte ´m van de band af en hing mijn vestje erover heen. Even later hadden ook Harry, Lily, Tom, Jitske, Marta, Huub, Maura en Geoff hun koffers, en liepen we naar buiten. Harry, Tom en ik gingen samen in een taxi die klaar stond voor ons. Jitske, Lily en Marta gingen in een andere taxi, en Huub, Maura en Geoff in de laatste. Na een poosje kwamen we bij het hotel aan. Mijn mond viel open, het hotel was nog mooier dan op de foto´s. We liepen naar binnen, waar iemand ons naar onze kamers bracht. Ik zat samen met Lily en Jitske op een kamer. Wij hadden een wat grotere kamer omdat wij met z´n drieën moesten, en de rest zaten met z’n tweeën op een kamer. Maar ik vond het alleen maar gezellig met z’n drieën. We hadden allemaal een eigen slaapkamer. Het was echt heel groot, gewoon een compleet appartement! We hadden ook een keuken, en natuurlijk een woonkamer, met tv. Toen ik de deur van de badkamer opendeed viel mijn mond weer open, want wat ik zag was gewoon niet normaal. Er stond een mega bubbelbad, en een mega douche. En er was zelfs een grote sauna! En een wc, die overigens niet mega was, maarja, moet je nagaan hoe mega die badkamer was! Er hingen ook twee kastjes naast elkaar, met spiegels erop. Ik liep weer terug naar de woonkamer, waar Jitske en Lily waren. ‘Hebben jullie de badkamer al gezien?’ vroeg ik. Ze schudden hun hoofd, en gingen er meteen heen. Toen ze terug kwamen zag ik aan hun gezichten dat zij ook shocked waren. Er werd op de deur geklopt, ik deed open, en zag Harry en Tom staan. ‘Hey,’ zeiden ze. ‘Hey,’ zei ik terug. Ze liepen naar binnen en zeiden meteen, ‘Wow, dit appartement is inderdaad groter!’ Ik liet ze de badkamer zien. ‘Nou, ik kom hier nog wel even een keer in de sauna zitten,’ zei Harry. Ik grinnikte. ‘Maar waarom wij eigenlijk kwamen,’ begon Harry, ‘Maura vroeg of we aan jullie wilden vragen of jullie over een half uur beneden bij het terrasje wilden zijn.’ Ik knikte, ‘Ja, we zullen er zijn.’ Harry en Tom gingen weer naar hun eigen appartement, en ik ging me omkleden. Jitske deed ook snel even een topje en een short aan, en Lily een shirtje en een driekwarts broek. Er was ondertussen bijna een half uur voorbij, en we liepen dus langzaam naar het terrasje. Alleen Tom en Harry waren er nog niet zag ik. We gingen bij de anderen zitten en ik bestelde cola. Niet veel later zag ik Harry en Tom aan lopen. Toen we allemaal drinken hadden begon Geoff te praten. ‘Dus jongens, we wilden het even over de planning hebben. We hebben hier even een papiertje voor jullie, waar op staat wanneer we welke scene doen. Het gaat gewoon allemaal door elkaar, en soms filmen we langer dan een andere keer. Er zitten ook gewoon dagen bij dat we helemaal niet gaan filmen, zodat jullie ook even echt goed kunnen genieten van Griekenland.’ Maura gaf ons allemaal een papiertje. Ik bekeek het even, en het zag er goed uit. Na nog wat dingen besproken te hebben, besloten Harry, Tom, Jitske, Lily en ik om naar het strand te gaan. We gingen allemaal even naar ons appartement toe om onze spullen te pakken. Ik deed mijn bikini aan en trok mijn kleren er weer overheen aan. Daarna deed ik mijn haar in een knot en zette mijn zonnebril op. Ik pakte een tas en stopte daar een handdoek, zonnebrand en mijn IPod in. Jitske en Lily waren ondertussen ook al klaar, en net toen we de deur open deden kwamen Tom en Harry aanlopen. We liepen met zijn allen naar het strand, dat op 5 minuten loopafstand was. We legden onze spullen neer, en deden onze kleren uit. Mijn adem stokte in mijn keel toen ik opkeek en Harry’s ontblote bovenlijf zag. Hij had een six-pack en was zo sexy! Ik merkte dat Harry ook naar mij keek, en we lachten verlegen en een beetje beschaamd naar elkaar tot Lily en Tom ons meetrokken naar het water. Ik moest lachen, ze waren ook zo schattig. Ik deed nog snel mijn zonnebril af, die ik in mijn haar had gezet, en liep daarna mee. Al snel lagen we in het water, dat lekker koel was. We lagen er nog niet zolang in toen Harry en Tom begonnen te klooien. Harry was heel leuk bezig met Tom, al de hele tijd, hij kon echt heel goed omgaan met kleine kinderen. Lily, Jitske en ik waren dus maar een stukje van hun vandaan gaan staan. Na een klein poosje voelde ik opeens iets om mijn enkel, en niet snel daarna lag ik onder water. Ik kwam proestend weer boven, en keek om me heen. Harry en Tom waren heel hard aan het lachen. Ik zag dat ook Jitske en Lily onderuit gehaald waren. Ik deed net of ik heel boos was en liep het water uit. Voordat ik dat deed gaf ik Lily en Jitske gauw een knipoog, en al snel volgden zij ook. Ik zette mijn zonnebril weer op en ging op mijn handdoek liggen. Zoals ik al verwachtte kwamen Harry en Tom niet veel later aanlopen. ‘Wat is er?’ vroeg Tom voorzichtig. ‘Je mag meisjes niet plagen,’ zei ik quasi boos. Ik zag dat Tom vragend en beschuldigend naar Harry keek. Die verontschuldigend terugkeek naar Tom. Daarna liep hij weg en ik sloot mijn ogen even. Ik vloog overeind zodra ik koud water over me heen voelde komen en er volgde een klein gilletje uit mijn mond. Ik deed mijn ogen snel open, en Harry en Tom lagen in een deuk. Ik zette mijn zonnebril af en ging staan. ‘Oke, als jullie het zo willen spelen,’ zei ik, en ik liep op Tom af. Ik pakte hem vast en rende naar het water. Ik hield hem boven het water vast, en deed net of ik hem elk moment weg kon gaan gooien. ‘Harry!! Harry help!’ schreeuwde hij. ‘Ik kom je redden Tommetje!’ riep hij terug, en ik hoorde geplons achter me. Ik draaide met snel om en zag Harry aankomen. ‘Blijf daar staan of de jongen gaat eraan,’ zei ik evil. Harry bleef meteen stilstaan. Ik zag dat Harry heel langzaam op me afkwam en begon te rennen, voor zover dat kon. Ik hoorde dat Harry achter me aankwam en niet veel later lag ik weer onderwater. Zo ging het de rest van de middag door. Toen we honger begonnen te krijgen gingen we terug naar onze kamers. Daar kleedden we ons weer om en liepen weer naar beneden, waar we ook Maura, Marta, Geoff en Huub weer ontmoetten. Met zijn allen gingen we naar een restaurant. Het eten was er heerlijk, echt Grieks. Zo zou ik het inderdaad wel volhouden deze weken, dit kwam zelfs in mijn mooiste dromen niet voor, zo geweldig was het.

Reageer (3)

  • agirlx

    echt leuk, zo dag met Harry en anderen!

    1 decennium geleden
  • 1D1Dlove1D1D

    Ik ben het helemaal met NIALLxLIAM eens

    1 decennium geleden
  • NOW

    Aaahw! Dit is zo sdfghjkl geweldig!
    I love it! :D
    Het is echt zo'n droom middag met Hazza! (H)
    En het leuke is dat ik ook in het verhaal zit! (A)
    Wel jammer dat Niall niet mee is... :$
    Super snel verder! :D
    Ik heb echt zin in dinsdag! =D
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen