Ik open mijn ogen.Ken je die dromen wanneer je het gevoel hebt dat je valt en dat je dan door die zogenaamde val wakker word?Ja dat gebeurde net.Als ik eindelijk uit dromenland ben ga ik weer naar de realiteit,Ik rek mijn armen uit en ben weer helemaal wakker.Rein heeft ziijn handen om me heen en ik glimlach even.Dan duw ik zijn arm zachtjes van me af en ga uit bed.Ik kijk naar de digitale klok en er staat '5.03' ik kreun,veel te vroeg.Maar ik moet nu echt gaan,voordat zijn ouders realiseren dat ik hier ben blijven slapen of dat mijn ouders merken dat ik weg ben.Plus trainen met Jake en Rein is om 7 uur,dus ik zal nu toch weg moeten gaan.Ik doe mijn schoenen aan en loop naar de kant waar Rein slaapt.Ik leun over hem heen en doe zijn haar uit z'n gezicht 'Ik ga,zie je zo' zeg ik en druk een kus op zijn wang.Hij is nog in een vaste slaap en ga hem niet wakker maken,hij weet vast wel waar ik ben en ik zie hem zo weer in 2 uur.Ik open zijn deur en loop de hal door.Ik begin naar beneden te lopen.Ik ruik iets.Koffie?Dit moet een grapje zijn.Zijn ouders zouden eerder wakker zijn geworden dan al die andere dagen.Ik ren naar de deur en hoop dat ze me niet zie.Ik spiek even aan de hoek van de trap en zie ze allebei in de keuken staan.Rein's vader is de krant aan het lezen en zijn moeder maakt pannenkoeken.Wat een normale en en functionele familie denk ik mijzelf.Niet zoals die van mij dus.Mijn huis is een troep en mijn ouders gooien dingen op de grond en maken alles kapot als ze ruzie hebben,ze praten waarschijnlijk niet met elkaar en slapen in aparte kamers.Ik rol met mijn ogen en denk erover na.Ik ren naar de deur en doe hem zachtjes open en leg de sleutel weer neer.Het komt wel goed zo.Ik ga naar mijn huis terug naar mijn kamer en doe mijn pyjama aan en ik ga in bed liggen en probeer opnieuw te slapen.Niet 2 minuten later hoor ik mijn wekker afgaan 'Dit moet een grapje zijn' Mompel ik.

Reageer (1)

  • sonjamulder

    ga even snel verder ofso :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen