023
Dit keer staarde ik wel écht naar het hoge gebouw. Het zag er anders uit dan in mijn droom maar de spanning was niet minder. dani denkt dat ik verliefd ben op Zayn. Maar dat geloof ik niet hoor.. en hij haat me trouwens hij heeft me alleen maar uitgenodigd om me uit te schelden. Dani en ik keken elkaar twijfelend aan. 'Kunt u wachten? Ik denk niet dat ik hier heel lang zal kunnen blijven..' Zei ik zacht tegen de taxichauffeur. De man zuchtte. 'Wat denk je dan madame? Eerst betalen.' Riep hij geïrriteerd. Zuchtend duwde ik hem was geld in zijn handen. De man telde het na terwijl ik op het wisselgeld wachtte. Maar zonder pardon werd de deur dichtgegooid wanneer we buiten stonden, en met een vaart reed de taxi weg. 'Idioot!' Riep Dani hem nog na. Vloekend liepen we het grote hotel in.
Alsof Dani de weg wist trok ze me overal mee naar toe. En na ren beetje rondlopen stonden we eindelijk stil in een rij voor een bali. Ik keek op mijn horloge. 17.10. Veel te vroeg we moesten er om zes uur zijn.. 'Daan, het is veel te vroeg..' Fluisterde ik. Dani gaf me een por. 'Maak je nou niet zo druk, Nina. Het komt allemaal goed..' Na nog een paar minuten wachten waren we aan de beurt. 'We komen voor Zayn.' Zei ik. De man achter de Bali begon te lachen. 'Jaja.. En ik kom voor Styles..' Grinnikte hij. Ik zuchtte. 'Meneer ik weer dat u weet-' Dani trok me mee. 'Nee Daan die man..' Ze zuchtte. 'Nina je doet teveel voor Zayn. We zoeken hem zelf wel.' Kwaad trok ik me los en met armen over elkaar liep ik met haar mee. Duur door, gang in, trap op.. Tot er een schoonmaker door had dat twee jonge meiden zomaar even in het hotel naar een beroemdheid zochten. 'Hey! Stop daar! Kom hier jullie!' Riep hij.
Automatisch gingen mijn handen omhoog en verstijfde ik. Maar opnieuw een mooie redding van Dani hielp me. Samen renden we lachend alle kanten op. De man rende achter ons aan.. Het hotel leek wel een doolhof. 'Hier ' riep Dani. We stonden voor een deur met een gouden ster. 'We zijn gewoon niet gepakt..' Lachte ik. Toen we de stem van de schoonmaker weer hoorde gingen we door de deur. Het was hier stil. Maar ook prachtig. Je kon wel zien dat het hier het beste van het best was. Bij elke deur hingen kaartjes met namen erop. Bij elke deur bestudeerden we de kaartjes. Veel kende ik niet. Bij een van de deuren verstijfde Dani. 'Wat is er?' Vroeg ik. 'Nina ik weet niet of j dit wilt weten.' Zei Dani. Ik duwde haar aan de kant en ik las het briefje. 'Little mix.' Stond erop. Ik zal wel weinig verstand hebben van muziek want ik had geen idee wie dat waren. En aan Dani te zien wilde ze het me ook niet vertellen. Achjoh zo belangrijk is het vast niet. Geïrriteerd liep ik gewoon door en stond ik stil toen ik ZJM op een briefje zag staan. 'Aankomst vandaag.' Dit is hem. Ik keek Dani vragend aan. Twijfelend kwam ze naast me staan. Ik klopte op de deur. geen reactie. Dani jlopte kihard op de deur, maar nogsteeds geen reactie. 'Wat doen jullie hier?' Roepen vrouwtje. Dani rende op haar af en fluisterde wat. De vrouw begon te knikken en lachen. Ze duwde iets in Dani's handen en liep fluitend weg. Ik keek Dani vragend aan. 'Ze krijgt loonsverhoging.' Lachte ze. Nogsteeds begreep ik het niet helemaal maar ik liet het maar gewoon. 'Wat heb je daar?' Vroeg ik. 'Keys..' Grijnsde Dani, slingerend met een klein bosje sleutels. 'Wat heb jij gedaan dan!?' Riep ik. 'Ssst.. Leg ik je ooit nog wel uit..' Fluisterde ze. Ze greep een sleutel en stak die zachtjes in het slot van Zayns kamer.
'Wat doe je we kunnen toch aankloppen?' Riep ik. 'Weet je nog? Niemand deed open.' Zei Dani. Ik zuchtte. Dit was verkeerd. Zachtjes hoorden we het slot klikken en voor ik het wist waren we binnen. We liepen het korte gangetje door maar schrokken toen we een blondine, die ik al eens eerder heb gezien, vrolijk met Zayn zag zoenen. Jaloezie nam mijn lichaam over en voor ik het door had, had ik het uitgeschreeuwd.
______________________
Leuke valentijnsdag gehad?
Ik ben morgen jarig
Vinden jullie het nog leuk?
Zo super bedankt voor alles!! Loveu xx
Reageer (2)
Love this story.
1 decennium geledenHappy Birthday (nog 1 uur en 15 minuten)
Ps heb een suprise voor je
GEFELICITEERD
1 decennium geledendat einde...