0010
Ik trek mijn schooluniform aan en ik loop naar Cece's huis. 'Hey.' Ik wou je net gaan ophalen.'
O oke.' Zeg ik. We rojden in haar autp naar school. De lessen zijn saai maar de dag gaat snel voorbij. 'Zullen we naar het winkelcentrum?' Vraagt Cece. 'Ja leuk.' Zeg ik. Eenmaal aangekomen lopen we lachend door het winkelcentrum.
'Ik ga even naar de wc.' Zeg Cece. 'Ja is goed.'
Ik kijk voor me uit en dan zie ik Harry hij loopt en dan ziet hij een meisje en begint te praten het meisje en Harry beginnen te zoenen en ze lopen hand in hand verder. De tranen stromen over mijn wangen. Hoe heeft hij dit kunnen doen?! Cece komt net terug en ze ziet meteen dat ik tranen in me ogen heb. 'Wat is er Len?'
'Ik wachtte hier...en en...toen zag ik....' Kom we gaan ergens zitten.' Zegt Cece.
'Oh Cieee....' Ik weet echt niet meer wa..watt..ik nu moet!' Ze veegt me tranen weg en vraagt:'lieverd wat is er nou?'
'Ik zag...ikke zag...Harrr.' Oh Harry!' Roep ik.
'Vertel het maar.' Probeert Cece weer.
'Ik zag Harry met een...ande..ander mei...meiheisje zoene...zoe...zoehoeneen!' 'E..en en ...knuffelen en ..uhw hand...hand in Hand lopen!!!' Ik huil zo hard.
Dan komt Louis aanlopen. Zomaar "opeens".
'Babe wat is er?' Vraagt hij en hij komt naast me zitten.
Cece zegt voor mij:'ze heeft Harry met een meisje zien zoenen en hand in hand weglopen.'
En knuffe...knuffelen.' Snik ik.
'Dat is écht niks voor Harry.' Zegt Louis.
'Ik ga eens met hem praten.' Zegt ie erbij.
Er zijn nog geen reacties.