Het is 12 uur als ik helemaal klaar ben voor het feestje in de bar. Ik heb een topje aangetrokken en een kort zwart broekje. een héle dikke laag make-up en mijn haar is gekrult.
Trringggg....dat is vast Harry. Ik doe de deur open en ja daar staat hij. Een witte blouis die een beetje open staat ik zie een héél klein stukje van de twee vogeltjes die op zijn borst zijn vereeuwigd. (Tattoo voor de duidelijkheid)
Hij ziet er fris en sexy uit.
'Mevrouw Lena.' Begint hij.
Kom je mee? 'Ik gieghel en loop achter hem aan naar zijn auto. Een mooie Audi r8.
We rijden er in een kwartiertje heen.
Eenmaal aangekomen bieden ze me wat aan
Kom Lena we gaan naar mijn huis.Zegt Harry. Dronken stappen we in de auto. Aangekomen bij zijn huis kleden we ons uit. 'Hahaha'lach ik.
Verder herinner ik me niks meer.
'Lena ik moet overgeven,' zegt hij.
'Fijn om te weten.' Hazzy.
Ik voel dat ik ook moet overgeven. Ik stap uit het bed van Harry we lagen daar een paar uur zonder te slapen. Als ik terug kom van de wc zie ik dat Harry er niet meer is.
Harry! Hazza! Harry Stylesss! Waar zit je!
Hier! Ik loop naar beneden en ja daar zit hij aan een tafeltje. Met een emmer op de grond.
Arm kindje.zeg ik terwijl ik hem kniffel en overal op zijn gezicht kusjes geef.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen