Skyler Jones

Glimlachend keek ik toe hoe alle jongens, behalve Niall een roze koffer achter zich meesleurden. Elk hadden Carter en ik twee roze koffers mee en de jongens stonden erop om ze te dragen. "Waarom kopen jullie roze koffers?"vroeg Zayn lachend. "Ze zijn mooi en ze vallen op."legde ik uit. De jongens moesten grinniken en liepen verder naar hun huis. Na een tiental minuten stappen, stapten de jongens een oprit op. "Hier is het."zei Liam. Bewonderend keek ik naar het prachtige huis dat voor me stond. Het was echt enorm en zag er erg luxueus uit. Binnen was het al even indrukwekkend. De trap was van steen en gedetailleerd versierd. "Welkom in huize One Direction."zei Louis op een grappige toon. Ik grinnikte en liep de jongens achterna die verder het huis in liepen. Het volgende wat we tegenkwamen was de woonkamer. Die was groot maar gezellig. De beige kleur van de banken pasten perfect het behang. In het midden van de muur zat een gezellig houtvuur en daarnaast stond een grote tv. Man, hier wonen word geweldig. Glimlachend kijk ik naar Carter, maar ze lijkt niet echt overtuigd. Zij had het nooit op wat avontuur.

Carter Jones
Als laatste brachten de jongens ons naar onze kamer. De kamer is erg groot en het lijkt wel op een suite. Het is enorm luxueus waardoor ik het gevoel krijg dat we terechtgekomen zijn in een vijfsterrenhotel. "Dit is gigantisch."mompelde ik. De jongens keken ons verontwaardigd aan. "Nou, dit is nochtans de kleinste kamer die we hebben na de keuken."vertelde Zayn. Skyler keek me verbaast aan en ik kon enkel instemmend knikken. "Jullie kunnen hier alles gebruiken, maar probeer niks te breken."zei Louis. Ik knikte ten teken dat ik deze regel zou naleven. Na enkele minuten verliet One Direction de kamer en bleven ik en mijn tweelingzus alleen over. "Je slijmt nogal."mompelde ik. Skyler ging op het bed zitten. "Wat?"vroeg ze. Ik nam plaats naast haar. "Ik heb helemaal niks gedaan, ik blijf realistisch. Ik heb geen kans bij hun."zei ze. Ik besloot het zo te laten want dit kon enkel op een ruzie uitdraaiden. Ik liep naar de deur en tilde mijn koffer op. Ik legde ze op bed en deed toen de rits open. Mijn hand opende de kledingkast. Hier zou mijn collectie wel in passen. Net zoals Skyler begon ik mijn kleding, mooi geordend in de kast te leggen. Toen we eindelijk klaar waren besloten we naar beneden te gaan. Terwijl ik de trap afliep drong een vreemde geur mijn neus binnen. Verbrand. Skyler keek me vreemd aan en ik beaamde die blik. Zo snel als we konden liepen we de trap af. Samen liepen we de keuken binnen waar Harry en Niall aan het fornuis stonden. Beiden staan ze te kijken naar een hoop verbrand vlees. Skyler moest grinniken en beiden draaien ze hun om. Harry en Niall hadden een onschuldige blik op hun gezicht, wat werkelijk enorm schattig was. "Voila...Dit word ons avondmaal."vertelde Harry. Ik grinnikte. "Ik heb een denk ik wel een oplossing."mompelde Skyler.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen