Als ik mijn naam hoor,flip ik.Ik kom te voorschijn en sla Jake zo hard als ik kan.Hij verpest alles!Okal weet hij niet dat we echt iets hebben hij weet dat we beste vrienden zijn.Ik voel mijn benen zwak worden en val op de vloer,Ik moet er niet aandenken dat Rein en ik beidde naar de kampioenschappen gaan.'Dus iemand wat niemand anders weet als ik de vertegenwoordigers kies,moeten jullie anders gaan trainen dan de andere' zegt Jake.Rein is stil,Hij is waarschijnlijk nog geschrokken van het nieuws,net als ik.'Als eerste,Beginnen jullie met een programma en gaan jullie veel strenger trainen.Elke dag,de hele week.Dus jullie mogen school overslaan.Als 2e,een dieet,Veel meer proteïne en geen dessert en zulke dingen.Als 3e geen relaties,Daar heb je geen tijd voor. Rein knikt en blijft moedig.Maar ik,ik ben nog niet klaar om afscheid te nemen van Rein.het is allemaal heel ingewikkeld.Het is niet zeker,maar over een paar weken moet ik weg,weg uit dit dorp.ik ga verhuizen,Hockey was mijn enige kans om Rein nog kan zien maar die kans is nu verpest.alles gaat fout,ik zou minstens nog een jaar bij Rein zitten voor de kampioenschappen.Ik verlies de controle en loop de trap af richting huis.Ik loop naar de deur van mijn huis en realiseer me dat ik mijn ouders nog steeds over vandaag moet vertellen.Ik weet het niet zeker hoe ze dit gaan opvatten.Ik open de deur en ruik eten,mijn moeder zou wel aan het koken zijn 'Hey Clo,Hoe was de training?' vraagt mijn vader met een glimlach.Het is geweldig hoe hij nu reageert,alsof er niks gebeurt is gisteravond toen hij me sloeg.Alsof alles nu goed is.'Goed hoor' zeg ik 'Jake heeft met mij en Rein gepraat' 'Waarover?' vraagt hij terwijl hij naar de keuken loopt en ik volg hem 'Misschien kan ik je dit beter vertellen als we aan het eten zijn' zeg ik 'Nou weg gaan nu eten,dus als jij nou even wat te drinken pakt dan vertel jij ons alles over de training.' zegt ze.Mijn moeder is zo naïef,het is verschrikkelijk.Bij de blik op mijn gezicht en de toon van mij stem kun je zien dat het slecht nieuws is 'Een leuke training' zeg ik,Ik heb het natuurlijk over dat met Rein voordat Jake naar boven kwam lopen.Ik glimlach.'Bar?' vraagt mijn moeder en ik spring weer uit m'n droom 'Ga je nog drinken halen?' vraagt ze,Oh ja,drinken.Ik loop naar de koelkast en pak flessen met water en ga weer bij ze zitten.Tijd om het te vertellen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen