PART 12
Ik kom opdagen bij de training,zoals altijd.Trainen is niet iets wat je wil missen.Ik loop naar de deur,als ik hem open doe schrik ik.Overal in de goals zie ik pucks liggen.Iemand tikt op me schouders,Ik draai me om om te zien wie het is,Het is mijn training coach,Sonja 'Weet jij wat er met Rein is?Hij vernield alles..' zegt hij.Ik kijk om me heen en zie Rein met een hockeystik heen en weer zwaaien,alles maar dan ook echt alle pucks liggen in het goal.Ik probeer het niet te doen maar giechel een beetje,ik vind het wel leuk om Rein zo te zien.Ik schrik een beetje van mezelf en hou mijn handen tegen mijn mond aan.Rein kijkt omhoog en ziet me,Hij gooit zijn hockeystick op de vloer en loopt naar me toe 'Nou,ik ga nu.Veel geluk met hem' Zegt Sonja en klopt op me schouders en loopt snel weg.'Vlucht maar' zeg ik zacht en blijf Rein strak aan kijken.Rein gaat voor me staan en doet zijn armen om zich heen 'Waarom zo serieus?' zeg ik met een lach 'Is er ooit een moment wanneer jij niet sarcastisch bent?' zegt Rein geïrriteerd 'Waarschijnlijk niet' zeg ik en zie een klein lachje op Rein's gezicht 'Volg me' zegt hij en ik knik.Ik pak eerst een hockeystick en ren dan snel achter hem aan.Hij leid me naar de hoek van het training center,Zodat niemand ons kan zien.'Zie je die trap daar?Ontmoet me daar na de training oke?' vraagt Rein.Ik schud mijn hoofd 'Ik dacht dat daar niemand mocht komen?' zeg ik 'Ik zorg dat niemand je daar ziet' ik krap aan de achterkant van mijn hoofd 'Oke,dan zie ik je daar denk ik' zeg ik 'Oke,Kom gaan we terug naar de rest' ik volg hem en ga weg uit de hoek en sta nu weer in het midden van de training zaal .Sonja ziet ons uit de hoek komen en geeft een tekentje met haar vinger dat ik bij haar moet komen.Ik slik,Wat wil ze?'Ja?' vraag ik terwijl ik naar haar toe loop 'Is alles goed met hem?' vraagt Sonja 'Ik denk het' 'Oke,ga dan maar maar verder trainen,je moet nog oefenen' zegt ze 'Klinkt goed' zeg ik en glimlach en loop naar de speren toe.Ik pak een puck, ongelofelijk hard en voel aan de zijkant,Ik kijk naar Sonja,ze geeft een goedkeurend knikje naar me.Ik gooi sla met de hockeystick zo hard als ik kan tegen de puck en ik mis.Sonja loopt naar me toe en pakt een stick 'Ga recht op staan en doe alsof het iemand die je haat is,oke?' zegt ze terwijl ze op de juiste positie gaat staan en het goal raakt,recht in de roos.Ik neem haar houding in me op en maak een goal en glimlach naar Sonja 'Beter?' vraag ik 'Beter'
Er zijn nog geen reacties.