Hoofdstuk 32
Zonder jullie was ik allang gestopt met dit verhaal.
Door jullie schrijf ik door.
Dank jullie!
Xx,
Storiesxx3
“Aimee”roept Ilja vrolijk, als ik ons huis binnen loop. Ilja komt naar me toe gerend en knuffelt me bijna fijn. “Ik heb jou zo gemist”zegt Ilja. “Ik jou ook. Kan je me los laten? Ik stik.” “Sorry”zegt Ilja en ze laat me snel los. Peter legt zijn hand op mijn schouder en ik draai me om. Peter wilde zien waar ik woonde en is met mij meegegaan. Ik breng hem zo naar zijn ouders, aangezien ze hier in de buurt wonen. “Is er iets”vraag ik en Peter schudt zijn hoofd. Ik haal mijn schouders even op en draai me dan weer naar llja , die me met een open mond aanstaart. “Il, wat is er?” “Wie is dat lekkere ding daar achter je?” Ik schiet in de lach en wijs naar Peter. “Bedoel je hem?” “Ja, wie anders. Er staat maar één hottie achter je.” “Je vindt Peter hot?” “Ja duh. Kijk naar hem. Kijk naar dat gezicht dan. Hottie”zegt Ilja als ze haar handen beweegt. Ik lach harder en kijk Ilja aan. “Dit is Peter. Peter, dit is Ilja, mijn beste maar gekste vriendin.” “Leuk je te leren kennen”zegt Peter en geeft Ilja een hand. Ilja schudt zijn hand en kijkt mij dan met een grote glimlach aan. “Is hij je vriendje?” “Nee. Hij is gewoon een vriend.” “Ja ja. Waarom is hij dan met jou mee terug gekomen?” “Omdat hij naar zijn ouders gaat.” “Ouders?” “Ja, die wonen hier in de buurt. Ik heb de afgelopen week bij Peter geslapen.” “Alleen geslapen”zegt Ilja terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt. “Ja, alleen geslapen. Wij hebben niks gedaan.” “Nee, dat klopt. Aimee was meer bij Charlie, dan bij mij”zegt Peter. Ilja kijkt me met grote ogen aan en haar mond zakt langzaam open. “Hoorde ik dat nou goed? Zei Peter nou Charlie?” “Ja dat zei hij.” “Heb jij Charlie gezien?” “Ja.” “Oh my god! Hoe was het? Hoe ging het met hem? Wat voor een baan heeft hij? Heeft hij een gezinnetje? Wat heb je met hem gedaan”ratelt Ilja door. Ik pak Ilja’s handen vast en kijk haar aan. “Il, rustig. Ik vertel je vanavond wel alles. Ik laat Peter eerst even het huis zien, breng hem dan naar zijn ouders en dan kan jij mij gaan ondervragen. Oké?” “Is goed”zegt Ilja schouderophalend. Ilja loopt naar de woonkamer en ik draai me om naar Peter, die zacht aan het lachen is. “Die vriendin van jou is knetter maar dat is leuk. Ik zou willen dat ik zulke vrienden had.” “Dan moet je goed zoeken. Kom”zeg ik en pak Peter’s hand vast en trek hem mee naar boven. Ik loop mijn kamer in en Peter volgt mij. “Wat een leuke kamer heb je.” “Dank je.” Peter kijkt me aan en geeft me een knipoog. Ik voel mijn bloed naar mijn wangen stromen en loop naar mijn bureau toe en leg daar mijn laptop neer. Ik kijk naar mijn bureau en zie dat het een zooitje is. Dat moet ik echt eens gaan opruimen. Dan voel ik twee handen op mijn schouders en kijk naar achter. Peter begint me een beetje te masseren en ik sluit mijn ogen. “Het zit helemaal vast. Ben je gestrest?” “Een beetje.” “Ach, dan zal mijn massage wel werken.” Peter masseert mijn schouders en op de één of andere manier, geniet ik van zijn aanrakingen. Het geeft mij een fijn gevoel. Peter haalt zijn handen van mijn schouders af en legt ze op mijn heupen neer. Peter legt zijn kin op mijn schouder en trekt me een beetje naar zich toe. Ik heb mijn ogen nog steeds gesloten en geniet hier even van. Dan voel ik opeens lippen in mijn nek en open mijn ogen. Wat is hij aan het doen? “Aimee! Kom even, ik heb een probleempje”roept Ilja van beneden en ik haal snel Peter’s handen van me af. “Ik kom eraan Il. Even wachten.” Ik kijk Peter even aan en ren dan naar beneden. Wat gebeurde er net?
Reageer (2)
jeeeej het toekomstige stelletje is onderweg! gheghe
1 decennium geledenzelfs ilja is het met me eens!
snel verder!!!
Oooeeeh, Peter is verliefd!!! Schattig!
1 decennium geleden