Ik sta recht voor mijn spiegel in mijn kamer en borstel mijn lange zwarte haren uit.Ik pak twee diamanten oorbellen die passen bij mijn topje en doe ze in mijn oren..Ik ben het niet gewend om oorbellen te dragen,het doet pijn elke keer als ik ze in doe.Ik doe een stap achteruit en kijk in de spiegel.Een witte glimmend topje dat al bijna te klein voor mij is,Jeans en mijn bruine laarzen.Het is zoveel meer dan ik eigelijk aan doe naar school,ik doe een klein beetje mascara op.Ik kijk uit mijn raam en zie Rein mijn voortuin in lopen.Ik pak mijn tas en ren naar beneden 'Rein is hier,ik ga' zeg ik tegen mijn ouders 'Wacht' zegt mijn vader schuw 'Kom is hier' Ik loop een beetje verward naar hem toe en trek mijn topje een beetje naar benede, waarschijnlijk heeft hij een probleem met mijn outfit 'Ja?' vraag ik 'Je bent zo mooi aangekleed vandaag,En de reden is?' 'Um niks speciaals.Uh gym is uitgevallen vandaag,Dus Rein en ik gaan wat hangen na school vandaag' zeg ik nonchalant.'Oh dus dat is waarom je zo gekleed bent' zegt mijn vader terwijl hij mijn topje nog meer naar beneden trekt zodat je mijn buik niet ziet 'Je kleine vriendje brengt je mee naar een afspraakje?' Ik sla hem even hard,hard genoeg om het punt te snappen 'We hebben geen afspraakje!Hij is gewoon een vriend,we gaan alleen maar een beetje rond lopen hangen' 'Natuurlijk,wat jij wil' hij lacht. 'Oh laat haar met rust' zegt mijn moeder licht geïrriteerd.De deurbel gaat en ik weet dat het Rein is om me op te halen ,We lopen altijd naar school samen.'Ben ik nu klaar met voorschud gezet te worden?Rein is hier en ik wil niet laat zijn op school' zeg ik geïrriteerd. 'Natuurlijk,vergeet je lunch niet'zegt mijn moeder wat blijer.Ik zweer het ze denkt dat ik 5 ben inplaats van 13.Ik loop naar de keuken,pak mijn muffin en ren naar de deur en doe 'm snel open,zo snel dat de deur Rein bijna raakt. 'Dat duurde lang' zegt Rein lachend 'Dankzij hun' zeg ik en kijk naar mijn ouders.'Hallo menneer en mevrouw Sevina!' zegt Rein vanuit de hal 'Hallo Rein!Je kan naar binnen komen als je wil,we hebben nog muffins over' roept mijn moeder 'Hij wil niks mam!' roep ik terug en doe de deur dicht 'Kom mee' zeg ik geïrriteerd en loop van de voortuin af 'Wat als ik wel muffins wou?' zegt Rein.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen