Foto bij ThirtyTwo

Ik kwam backstage en keek in het rond opzoek naar de andere meiden, tot er plots een gedaante voor me opdook en zich boven op me wierp. "Oh My God Skye!!" Klonk de stem van Lauren en door haar plotselinge gewicht boven op me vielen we samen op de grond. "Lauren can you please get off me!" Riep ik lachend. Lauren rolde van me af, stond op en stak me haar hand toe om mij ook overeind te helpen. "Thanks." Zei ik en pakte haar hand aan maar toen ze me overeind trok, trok ze me metee door in een knuffel. Ik grinnikte toen ze me los liet en me met sprankelende ogen aan keek. "He just told the whole world he loves you!!" Riep ze en pakte mijn handen vast. Mijn ogen werden groot toen ik de woorden van die woorden, de hele wereld? Daar had ik niet aan gedacht, ik wist niet of ik er wel klaar voor was om te herkend te worden of misschien nog wel erger.
      "Skye, whats up? It's great right?" Lauren keek me onderzoekend aan. "Lauren what if..." Zei ik maar kwam niet verder. "What if.. What boo?" Drong Lauren aan. "What if the world finds out, you know about me?" Zei ik en keek haar angstig aan. "Skye! Skye!" Ons gesprek werd onderbroken door Zoey die enthousiast aan kwam rennen. "You never told me you were dating Jay McGuiness!" Zei ze luid toen ze bij ons stond. Lauren gaf een een blik van 'we'll talk about it later'. Ik kninkte naar Lauren en haar ogen gleden naar Zoey die me nog steeds vragend aankeek. "Well, you know now." glimlachte ik, alleen was het geen oprechte glimlag. "Zoey this is Lauren, my best friend. And Lauren this is Zoey." Stelde ik ze aan elkaar voor.
      We praten even met zijn 3en tot ik mijn mobiel voelde trillen. Een smsje van Hayden, shit ik was helemaal vergeten dat hij ook in de zaal was. 'You could have told me you have a famous boyfriend. Hope we can still have that dinner together, as friends then? x Hayden.' Er ging een schok door mij heen, dit verdiende hij niet dus besloot ik hem meteen een msmje terug. 'Sorry that you had to find out like this, but i didn't know it untill it acually happend. But yeah i'm still up for dinner, if you're okay with us just being friends? X Skye'. Ik borg mijn telefoon weer op en keek naar Lauren en Zoey, blijkbaar konden ze het goed met elkaar vinden. Zoey vertelde dat haar droom vanavond was uitgekomen, ze had al jaren een crush op Tom. Tom had haar gevraagt even met mij en Lauren te wachten tot dat ze klaar waren met het optreden.
      De stemmen van de jongens klonken door de versterkers en we konden horen hoe ze de fans bedankte en vervolgens onder een luid gegil het podium verlieten. Eerst kwamen Siva, Nathan en Tom te voorschijn, Tom ging even met zijn hand door Lauren haar haren voordat hij afliep op Zoey. Verwoed probeerde ze haar haren weer glad te strijken en keek Tom kwaad na. "I'll get you back for that Parker!" Riep ze. "Just remember Lauren, i know your weak spot!" Riep hij luid lachend terug. Ik glimlachte om dit taffereel, tot ik plots van achteren werd op getild en werd geknuffeld. "Welcome our little family." Aan het accent te horen was het Siva. Hij zette me neer en ik draaide me blozend om, maar mijn aandacht werd plotseling getrokken door Jay en Max. Ik bedankte Siva en liep vervolgens naar hun toe, maar toen ik binnen gehoor afstand was bleef ik staan. "So just because she's your bestfriend i can't take her out!" Riep Max en wierp zijn handen de lucht in. "But you're doing the exact samething with Skye, she's her best friend and she's fine with it!" Ging Max door. "It's not that i don't trust you, it's just i dont like it!" Riep Jay als verweer terug. Wacht eens even vond Max, Lauren leuk, en wou hij met haar daten, en liet Jay dat niet toe? Wat was hier allemaal aan de hand? Precies op dat moment maakte mijn telefoon geluid, snel legde ik mijn hand op mijn broekzak en keek weer naar Max en Jay. Beiden keken ze me aan met een vragende uitdrukking. Max liep naar me toe en Jay volgde hem snel, toen ze bij me waren bleven ze echter allebei stilstaan "Did you hear what we wore talking about?" Vroeg Jay. Ik knikte en haalde mijn schouders op. "Just, could you not say anything to Lauren about it?" Vroeg Max, op het moment dat hij haar naam uitsprak begonnen zijn ogen te stralen. Even keek ik van Max naar Jay en weer terug, ik zuchtte en knikte toen uit eindelijk maar.





Nu ben i officieel door mijn voorraadje hoofdstukjes heen, dus moet als een gek weer gaan schrijven.
Hope you still kinda like it..
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (2)

  • nightqueen

    Ik hou serieus van dit verhaal! Ook die continue spanning of iemand er achter komt dat ze vroeger elkaar al hebben gedate en al die dingen, echt leuk ^^

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Love itt :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen