Als we bij de starbucks aankomen vraag ik:'hebben wij nu wat?' Harry lacht en knikt.
De papparazi staat voor de deur en maakt foto's van mij en Harry. Dit doen ze altijd wen er maar aan. Zegt Harry. Met een grijns wen ik er wel aan zeg ik. De hele wereld moet weten dat je mijn vriendin bent. Er lopen 2 vrouwen op Harry af en beginnen met een interview.
Je bent gespot met dat meisje daar en hoe heet ze dan? Ze heet Lena,Lena tucing. De ene vrouwe schrijft precies op wat er wordt gezegd.
Dan lopen ze weg. Harry en ik kletsen verder.
We lijken héél erg op elkaar. Zegt hij en hij geeft me weer een zoen die álwéér opgevangen word door de papparazi! Je hebt geen privacy hé? Vraag ik. Nee ik ben beroemd ze volgen me dus helemaal. Elk stapje dat ik zet! Alles waar ik over praat. Alles dat ik eet. Alles wat ík doe! Het word vast gelegd. Met medelijden kijk ik hem aan. Dan komt iemand de starbucks binnen. De vrouw word achtervolgt door papparazi's. Ze fluistert wat tegen de man bij de kassa. Dan zie ik wie het is. Taylor Swift! Harry's ex! Harry draait zich om naar mij en probeert het duidelijk te maken. Ik knik en ik pak zijn handen vast en ik begin hem te zoenen. Ze komt naar ons toe. Ze kijkt Harry gemeen aan. En dan loopt ze weg en ze gooit de deur met een harde klap dicht. Ja ga zo door Harry schreeuwt ze. En alwéér word alles vast gelegd.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen