Foto bij If you believe - 46

Zayn POV

Op het einde van de film zijn we uiteindelijk alle twee in slaap gevallen. We zijn ondertussen al een paar dagen verder. Elke dag zoeken we naar een oplossing. Een idee om het goed te krijgen. Bij elk idee is er een negatieve kant aan. En meestal is de negatieve kant groter dan het voordeel dat we eraan hebben. Het is echt frustrerend. Maar naast het vinden van een oplossing, genieten we nog meer van elkaar. Elke dag doen we iets samen. Even niets met de jongens. Soms wel, maar niet zo veel. Elke keer als we ergens komen, zijn er vrij veel meisjes die plots beginnen te flippen. Dan moet je daar maar eens zien weg te geraken. Terwijl al die meisjes alle aandacht trekken van de mensen rondom ons. Met veel moeite en een smoesje lukt het dan toch uiteindelijk.

Niall POV

Sinds Phaedra weet wat er haar te wachten staat, is ze helemaal verandert. Nu ja, we hebben het nog steeds leuk samen. Maar telkens als ik begin over de jongens, valt ze stil. Omdat ze dan aan de tour moet denken. Dan zie ik gewoon in haar ogen dat ze liever nu al weg gaat. Maar uiteindelijk komt ze dan weer dichter bij me zitten. We zitten nu in de zetel. Ik geef haar een kusje op haar hoofd. Het is nog 3 dagen voor we weg moeten. Eerder 2, want vandaag is ook alweer bijna om. We gaan 's avonds vertrekken, zodat we nog een dag extra hebben met hen. Mijn handen sla ik om haar heen. Mijn benen liggen rond haar. Haar handen liggen op mijn benen. Het is stil, op de TV na. Maar plots begint ze te praten. Over iets wat ik totaal niet verwacht had. En ze blijft er merkwaardig genoeg ook rustig bij. "Ik denk dat het beter is dat je gewoon gaat. Ik bedoel niet nu, maar overmorgen. Het zal toch niet lukken. Wie weet hoe vaak we mekaar gaan zien. 't Gaat niet gaan liefje." Ik val compleet stil. Ik geef haar een paar kusjes in haar nek. Haar gevoelige plek. "Oh niet doen." Ik lach eventjes. Nog een paar kusjes volgen. "Misschien helpt het om je te overhalen." Een zuchtje verlaat haar mond. Ze zegt er niet direct iets over. "Hey babe, live through this and you won't look back. Always remember that." Ik krijg een waterachtige glimlach als antwoord. "Laten gewoon nog twee dagen genieten en het dan gewoon laten gaan?" Het valt zwaar. Maar een paar woorden. Ik haal eens diep adem. Ik geef haar moeizaam een geruststellende knik. Onze ogen hangen aan elkaar. Ze kunnen elkaar niet laten gaan. Rustig komt ze dichter bij me. Haar lippen voelen nog even perfect aan als eerst. Haar mondhoeken gaan weer lichtjes omhoog. Ik laat mijn tong over haar lippen glijden. Iets later voel ik haar tong de mijne strelen. Terwijl laat ik mijn hand glijden over haar rug. Na onze kus kijken we elkaar weer aan. Weer met dezelfde blik. Weer blijven mijn ogen aan haar prachtige lichaam hangen. "Ik zie je graag." Het komt stil uit haar mond, maar vol overtuiging. Het geeft me een goed gevoel. "Ik jou ook liefje. En dat zal ik altijd doen." Ik krijg nog een kusje op mijn wang. Daarna legt ze haar neer tegen mijn lichaam.

Het is misschien al duidelijk dat ik naar het einde aan het werken ben... Het enige probleem is, ik weet nog niet exact wat ik ga doen. Ik heb net de trailer nog eens bekeken en ik heb wel een idee. Maar ik ben er nog niet echt zeker van...

Reageer (1)

  • AnneMalik

    Wat? Ik wil het einde nog niet! :c
    Ik hoop wel dat het een goed einde is, anders ga ik droevig zijn!
    Geweldig geschreven, ik ben echt jaloers op je schrijftalent! Snel verder please xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen