Die avond brengt Harry me naar huis.
Als ik thuis ben en Harry weg is ga ik fangirlen:Aaaah oh mijn god Harry vind me knap en en...hij eeft me gezoend en en ow ik ben zò blij! Zeg ik tegen me zus Junea. Maar ze gelooft er helemaal niks van! Jaja meid jij en die Harry! Zegt ze lachend. Ik laat een paar foto's zien en samen bellen we hem. Ja hallo Lena? Hey Harry! Mijn zus geloofde niet wat er was gebeurd. Harry lacht en vraagt of ik me facetime wil aanzetten. Ik gehoorzaam.
Mijn zus schrikt en kijkt me verbaasd aan.
Dan zegt ze:'ik denk nu anders over je.' Ik dacht dat je gay was...sorry Harry!
Ik trek aan haar haar. Auw!gilt ze. Hou dan op Junea! Schreeuw ik. Ik verontschuldig me en zeg Harry gedag!
Dag engeltje zegt hij.
Mijn zus is heel erg jaloers en loopt daarom weg.
Later belt Cece aan. Hey. Hey Cieee,is alles goed met je broertje? Ja hij had gewoon een brandwond. Oh...zeg ik. Ik vertel Cece alles wat er is gebeurt. Samen gaan we dan fangirlen.
Cece is nooit echt jaloers nu dus ook niet ze heeft liever Louis. En wat zei Junea? Vraagt ze dan. Ze was jaloers en eerst geloofde ze het niet. Heb je zijn nummer? Jaaa zeg ik met een grijns. Geeeeef!! Ze pakt me mobiel af en schrijft zijn nummer over.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen