Fier op mezelf bekijk ik het resultaat van mijn "kunstwerkt".

- Perfect... Blaas ik. Hij zal verschieten...

Ik heb de pikzwarte Range Rover van mijn ex-lief vol bekladerd met graffiti.
Er staat ook in het groot "MASSIVE DOUCHEBAG" geschreven op t'vooruit.

Die zal morgen zeker blij zijn... Als ik denk aan de reactie van James begin ik hard te lachen.

- Hij gaat me doden ! Lach ik, zonder te kunnen stoppen.

Op het moment dat ik ga vertrekken komt er een krullend jongen aangelopen, zo te zien is hij boos.

- Hey ?! Heb jij dit gedaan ?!!! Vraagt hij woedend.
- Wat kan het jouw doen ?!
- Het is mijn auto... Het. Is. Mijn. Auto.
- W...a...aaat?!!

Geschrokken kijk ik naar de auto, ik begrijp het niet.

- Die zwart auto die je hebt volbekladerd is van mij... En ik weet zeker dat jij het gedaan heeft omdat jouw school uniform vol met bloem is.

En... Ja, ik zie het James auto ligt een beetje verder, helemaal proper.
Oh neen...

- Luister... Ik ga kalm blijven... Waarom deed je dat ?!

Ik antwoorde niet. Ik zie dat hij moeite doed om me nu hier niet te doden.

- OK. Je bent mischien een anti... Hij ademt goed in en gaat verder. Dus... Geen probleem stuur me maar duizenden haat berichten op Twiter, scheld me uit... MAAR WAT HEEFT MIJN AUTO IN GODSNAAM GEDAAN ?!! Roept hij.
- Ik... Ik begrijp niet over wat je het hebt...

Hij wordt nog kwader.
Zijn hoofd zegt me iets, ik heb hem al gezien, maar waar ? Dat weet ik niet.

- Ik probeer kalm te blijven, echt. Als ik het zou willen hebben zou je al dood zijn ! Omvergereden...
- Sorry, euh, ik dacht....
- CHUUUT ! Hopelijk betaal je de reparatie !

Wacht... Betalen, zei hij "betalen" ?!

- Zei je betalen ?
- Ja betalen ! Met geld !
- Jij lijkt zo rijk als ik weet niet wat, en je vraagt aan mij om dit auto te betalen ?!
- Exact.
- Neen !

En zonder een woord meer, loop ik weg.

- IK GA JE TERUG VINDEN ! Hoor ik hem nog roepen.

Zot... Hij is zot.[/13]

Reageer (2)

  • Eleni

    love this!

    1 decennium geleden
  • Heksjee

    ABO snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen