Als ik nou eindelijk boven ben ziet hij me.
Wow! Wat is er met jou?! Wat! Zie ik er raar uit? Is mijn make-up niet goed? Vraag ik achter elkaar. Nee nee je bent echt super knap! Ik heb nog nooit iemand gezien die zo knap is als jij! Cece komt ook naar boven en vraagt aan harry een handtekening en een foto. Ze krijgt opeens ook tranen in haar ogen. Aah ik heb harry ontmoet! Harry heeft gezegt dat ik knap ben! Schreeuw ik terwijl harry ergens gaat zitten.
Kom meiden! Zegt ie. Cece gaat naar buiten om met iemand te bellen. Je bent echt het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien. Zegt harry en hij komt dichterbij me zitten en hij houd me vast. Na een minuut elkaar hebben aangekeken zoent hij me. And let me kiss you! Zingt hij.
Cece komt binnen en zegt dat haar broertje in het ziekenhuis ligt en dat ze daar heen gaat.
Nee Lena jij blijft hier! Lena je hoeft niet mee hoor. Ze meent het wél ik zie het in haar ogen. Oke ik zie je dan nog....zeg ik en daarna loopt Cece weg. Ze geeft Harry nog een knuffel.
Harry en ik houden elkaars handen vast.
By the way wat is je telefoon nummer? aaah gil ik weer. Lena doe maar gewoon alsof ik niet beroemd ben...zegt hij. En ik gehoorzaam.
We delen elkaars telefoon nummers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen