de jongens deden snel een ander shirt aan en liepen naar de zaal toe de moeder van nils zei dat we mee mochten lopen naar de zaal om alvast te kijken of ze goed zongen.
de jongens begonnen aan de sound check en zodra Nils begon te zingen keek hij me verliefd aan.
de man die hun moest begleiden met het geluid zei dat het zo goed was en dat we maar naar de kleedkamer moesten gaan want de deuren werden over 5 minuten opengedaan.
we liepen terug naar de kleedkamer en de man had gelijk 5 minuten later hoorde we het gegil al van de meiden.
Nils's moeder vertelde aan mij en Mitzi dat er zo 6 meisjes kwamen voor een M&G en dat we dan al wel in de zaal konden staan als we dat wouden we knikten en liepen via een deur naar de zaal en stonden meteen vooraan.
in m'n ooghoek zag ik dat de eerste 2 meisjes door de deur naar binnen gingen voor de M&G.

na 3 kwartier waren eindelijk alle M&G afgelopen en gingen de lichten uit, er werd een spotlamp gericht op het poduim en daar kwamen ze dan : DE MAINSTREEET !
Nils gaf me een knipoog en begon met spelen van z'n gitaar het 1e liedje was stop the time, alle meiden zongen hard mee en Nils keek de heletijd na mij.
een meisje naast me had het door en zei tegen haar vriendin dat het vriendinnetje van Nils naast haar stond tenminste dat dacht ze zei ze er nog achteraan.
Mitzi ging helemaal uit haar dak bij de stukken waar Daan solo zong.
Toen stop the time afgelopen was, was het even stil en opeens begonnen Owen, Daan en Nils happy birthday voor Rein te zingen en iedereen in de zaal deed mee .
Daarna werd mind is blown voor het eerst gezongen.
ik en Mitzi vielen zowat flauw zo geweldig was die !

het optreden was afgelopen en de jongen liepen van het poduim weer af naar hun kleedkamer.
we gingen door de deur en rende naar de kleedkamer toe en omhelsde Daan, Nils, Rein en Owen !
de moeder van Nils kwam binnen met een glimlach en zei dat ze het super goed hadden gedaan.
we liepen naar de auto en ik viel tegen Nils aan in slaap..

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen