ze vroegen meteen of we wat met ze hadden.
Mitzi en ik keken elkaar aan en ze knikte dat we het gewoon konden vertellen.
Mitzi vertelde dat ze met Daan had en ik met Nils.
de meiden keken ons aan en vroegen of we ze hadden leren kennen.
snel zei ik dat we een M&G met ze hadden gewonnen en op die manier hun hadden leren kennen.

de meiden geloofden ons en liepen weer terug naar hun tafel.
we deden onze jassen aan en gingen even bij de Bruna de hitkrant halen omdat er een poster van mainstreet instond.
daar stonden we dan in de bruna bij de tijdschriften, de vorige keer toen we hier stonden hadden we mainstreet nog niet eens ontmoet en nu heb ik met Nils en Mitzi met Daan ! <3_________<3
we betaalden en gingen weer naar de plek waar we onze fietsen hadden neergezet.
ik pakte m'n fiets en we gingen weer naar huis.
eenmaal thuis aangekomen was m'n broer in een lieve bui hij had allerlei dingen gehaald voor een high tea en thee gezet.
we gingen met z'n 2en aan tafel zitten en m'n broer zette allerlei lekkere dingen en thee op tafel hij ging er bij zitten en daar zaten we dan gezellig te high tea'en haha :D

ondertussen was het al half 5 toen ik op m'n mobiel keek.
ik trok Mitzi mee naar boven en we kleeden ons om, deden make-up op en stylde onze haren.
na een uur waren we klaar, pakte onze jassen en belde nog snel Mitzi's moeder dat ze bij mij bleef slapen.
we renden naar het huis van Nils en belde aan.
Rein deed open en gaf ons allebei een knuffel.
Toen kwamen Nils, Daan en Owen ook naar buiten met Nils's moeder. Nils gaf me een kus en we stapten met z'n allen in de auto.
Na anderhalf uur rijden waren we eindelijk bij de zaal waar teenz was er stonden al meer dan 75 gillende meisjes voor de deuren te wachten.
We gingen aan de achterkant van het gebouw parkeren en ik en Mitzi wouden weglopen naar de gillende meisjes toen Daan ons ineens riep waar we heen gingen. ik zei dat we naar de ingang liepen zoals elk meisje, Daan en Owen keken ons raar aan en moesten lachen. toen zei Daan dat we mee backstages mochten. Mitzi rende naar Daan toe en ze zoenden elkaar weer. opeens werd ik van achter geknuffeld en ik draaide me om en kreeg een kus van Nils op m'n mond. we liepen via een deur naar binnen en kwamen in de kleedkamer..

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen