ik en Mitzi gingen weer naar beneden en de jongens hadden hun jas al aan, schijnbaar toen we boven waren had de moeder van Nils gebeld dat ze zo thuis moesten komen omdat teenz vanavond was.
Nils tilde me op en zoende me.
Rein en Owen liepen naar buiten en Mitzi stond ook te zoenen met Daan.
we gaven ze alle 4 nog 1 knuffel en nils gaf me een envelop.
we zwaaide de jongens uit en deden de deur weer dicht.
m'n broer was al bezig met opruimen en ik en Mitzi besloten maar te helpen.

Na een half uur was de kamer weer helemaal spik en span.
Mitzi pakte onze jassen en we liepen naar buiten om even in het park te gaan chillen.
ik voelde wat in m'n zak en zag dat het de envelop was die ik van Nils had gekregen. ik maakte hem open en zag dat er 2 kaartjes voor teenz + briefje inzat. ik las het briefje
Lieve Lotte en Mitzi, hier hebben jullie 2 vrijkaartjes voor teenz. als jullie vanavond half 6 bij ons komen kunnen jullie meerijden ? x Nils en Daan
Ahw wat is hij toch lief zei Mitzi meteen.
ik deed de kaartjes en het briefje weer in m'n zak en ging met Mitzi onze fietsen ophalen om even naar het station te gaan om starbucks te gaan halen.

eenmaal aangekomen bij de starbucks bestelden we allebei wat en we gingen aan een tafel zitten.
achter ons zaten 4 meiden wie het hadden over mainstreet.
ik draaide me om en ze staarde me heel arrogant aan, toen Mitzi bijna wou zeggen dat we iets met Nils en Daan hadden zei ik zeggen haar dat ze dat niet moest zeggen omdat Nils en Daan dan misschien boos zouden worden .
de meiden keken me nog steeds aan en ik vroeg maar of ze ook naar teenz gingen vanavond.
ze zeiden dat ze hier kwamen om even pauze te houden want ze hadden al 2 uur in de trein gezeten en moesten nog 3 uur.
ik draaide me weer om en lachte naar Mitzi.
achter hoorde ik dat de meiden over ons hadden dat wij niet 1 van mainstreet konden krijgen en hun wel.

Op dat moment kwamen net Owen en Daan binnen gelopen bij de starbucks.
Owen zag ons en stoot Daan aan. toen Daan Mitzi zag kwam hij naar ons toe lopen en gaf Mitzi een kus.
Hij vroeg meteen of we de kaartjes hadden gevonden en Owen kwam er ook bij staan en gaf me een knuffel.
De meiden die achter ons zaten hadden hun natuurlijk ook gezien en vroegen of Owen en Daan bij hun kwamen zitten ze deden net of ze niks hoorde en bestelde iets en ze kwamen bij ons zitten.
na kwartier bij de starbucks hebben gezeten gingen Owen en Daan weer weg. Daan zoende Mitzi weer en Owen moest hem zowat meetrekken.

Maar toen kwamen de meiden die de heletijd achter ons zaten bij ons zitten..

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen