Ashley's P.O.V.


"Fuck,fuck,fuck." Mompelde hij en wierp een haastige blik op de klok. Hij had zich overslapen en hij moest over een kwartier bij Andy zijn. Dat zou hij nooit halen, hij moest zich nog aankleden, haar doen,make-up doen... Snel haalde hij iets uit zijn kast, een zwarte skinny-jeans met scheuren op de knie en een zwart hemd, een paar armbanden en een ketting met een ster aan. Nog tien minuten. Ashley gromde zacht en spurtte naar de badkamer, haalde een borstel door zijn haren en deed snel wat eyeliner en mascara aan. Toen hij zijn schoenen aan had en op het punt stond om te vertrekken hoorde hij zacht gekef. "O, dammit." Hij was helemaal vergeten dat Tokyo en Killer nog hun eten moesten hebben. Hij nam de zak voeding en vulde snel hun bakjes, smeet de zak terug op zijn plaats en rende naar zijn auto. Je kunt ook nooit eens op tijd komen,hé Purdy. Dacht hij tegen zich zelf. Net toen hij de wagen had gestart voelde hij zijn gsm trillen. Andy. Hij las snel de sms en beet op zijn lip. -Andy: Ash,waar blijf je met je luie kont?! Jinxx belde daarnet,ze wachten op ons! Ashley antwoordde snel iets van: Ben onderweg. Hij vertrok en reed natuurlijk veel te snel,gelukkig was er geen politie op de baan. Hij hield halt aan Andy's huis,stapte uit en wandelde het padje af richting de voordeur. Hij belde aan en leunde tegen de muur,waardoor zijn lange haren half voor zijn gezicht vielen. "C'mon Andy." Mompelde hij ongeduldig en krabde even aan zijn achterhoofd. En dan klaagt hij over mij,dacht hij....

Reageer (1)

  • LoveTKaulitz

    snel verder!!!
    ik ben benieuwd wat zal volgen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen