The new beginning of old end [hooftstuk 1]
Martine pov:
we zijn nu 10 jaar verder en ben nu 20 zuchten kijk ik naar buiten met op de achter grond Tokio Hotel. Na de verhuizing hebben we nog maar weinig contact gehad wel heb ik me 1ste zoen met Tom gehad 4 jaar geleden toen ze een keer optreden in Nederland ookal waren we toen een beetje dronken maar toch! Daarna veranderende er eigenlijk best veel en kregen wij het druk met school en hun met hun muziek “waar denk je aan?” verschrikt draai ik me om naar Lisa “ach niks aan vroeger!” ik zie Lisa knikken “zullen we shoppe in Berlijn dit weekend?? We hebben allebij lang weekend vrij!! Oh en Tokio Hotel treed op en ik heb kaartjes gewonnen met backstage kaarten” blozend kijkt ze me aan. Lachend sta ik op en loop naar haar toe “waar slapen we??” zeg ik met een knip oog stralend kijkt ze me aan en begint te springen en in haar handen te klappen “inpakken maar!!” lachend rent me zusje me kamer uit en word gelijk vervangen door me vader “wat heeft zij nou??” ik schud me hooft even en kijk me vader dan weer aan “ze is blij we gaan morgen naar Berlijn” ineens hoor ik uit haar kamer “nee vanavond al!!!” ik zie me vader hooft schudden lachend en dan zie ik me stiefmoeder me kamer in komen “wat is het hier gezellig zeg leuke plannen??” (me vader heeft dus een nieuwe vriendin Joke in het begin konde we haar niet zien of luchten maar nu is ze een soort moeder geworden) ik hoor Lisa uit haar schreeuwen “ja we vertrekken zo naar Berlijn!!” we schieten alle 3 in de lachen en verbaasd komt Lisa me kamer in gelopen “wat is er nou??” zegt ze met een engelen gezichtje “haha niks hoor zusje je bent gewoon zo lekker bezig!!” lachend loopt ze weer weg en loopt ze met haar koffer naar beneden “zeg zus kom je nog?” horen we ineens van beneden “jaja mag ik eerst even een auto regelen?” schreeuw ik terug naar me ongeduldige zusje “pak anders de BMW x 5 maar lieverd” met grote ogen kijk ik me vader aan “wat?? Het is jou auto eerlijk verdient!!” (je zal je nu vast afvragen hoe ik dat kan betalen? Nou ja simpel eigenlijk ik werk als model en in me vrije tijd doe ik werken leren voor verpleegkundige) “maar ik dacht dat ik daar nog niet in mocht rijden?” ik hoor me stiefmoeder grinniken “en dat geloofde jij??” ik kijk ze nu allebij heel scheef aan “ja dat geloofde ik inderdaad ja!” ik hoor hoe ze in de lach schieten “aahh meisje toch pak die sleutels van je auto en ga en laat die jongens eens zien dat je geod terecht gekomen bent!!” lachend knik ik en kijk dan snel de spiegel in Bill had echt gelijk 10 jaar terug alles is weg. Lachend ren ik bijna naar beneden en dan heel snel naar boven “cd,s vergeten!!!” ik hoor hoe Lisa zuchten lacht en alvast alles in de auto legt “kunnen we nu eindelijk?” ik knik en stap dan stralend in “Berlin here we come!!” lachend en zwaaiend rijden we het erf af en gaan dan met best een fijne snelheid de snel op weg! Waarneer we de grens van Duitsland over rijden word Lisa steeds nerveuzer wat mij ook zenuwachtig maak “alsjeblieft stop Lisa ik ben aan het rijden ik moet me consenteren op de weg!!” zeg ik hard waardoor Lisa me met grote ogen aan kijkt “hallo ik weet niet hoor maar de laatste keer dat wij de jongens zagen was” snel onderbreek ik haar “2 jaar terug op het podium en 4 jaar geleden na en show! Ik weet het lieve schat ik heb toen nog gezoend met Tom maar moet je nu zo naast me gaan zitten het is niet echt bepaald rustig op de weg!” een beetje streng kijk ik haar dan aan “je heb gelijk sorry ik ben gewoon heel nerveus!!” begrijpelijk knik ik en aai ik even over haar been “ik ook hoor ik ben benieuwd of ze ons herkennen” met grote ogen kijkt ze me aan!! “oohh ja daar heb ik niet eens over na gedacht!! Ik bedoel jij bent best verandert!!” ik schiet in de lach “haha jij ook hoor!! Van baby face naar grown up face!!” ik hoor hoe Lisa zich verslikt in haar drinken en dan hard lacht “haha ja hoor baby doll haha” waarneer we bijna bij Berlijn zijn is Lisa nog amper te houden en stop ik maar abrupt de auto voor een nood sigaret. Na me sigaret rijden we door maar als we in Berlijn aankomen staan we gelijk in de file “Jezus moet dit?? Het is 10 uur hoe dan??” laat ik boos over me lippen glijden “geen idee maar daar heb je toch onze afslag!!” gelijk fleur ik weer een beetje op “waarneer is die meet and Greet eigenlijk met dan concert?” ik hoor Lisa zenuwachtig zuchten “morgen al” met grote ogen draai ik me hooft om “MORGEN??” verlegen zie ik me zusje knikken “dat word dus even heel fijn shoppe morgen denk?” hevig knikt me kleine zusje. Met een grote zucht laat ik me op me bed ploffen “hehe eindelijk die 1 kilo meter duurde gewoon een half uur zowat!!” breng ik zuchtend uit “erg he zus!!” hoor ik Lisa zeggen uit de douche “dat is echt zo hinderlijk!!!” nog een keer laat ik zucht uit me mond vallen “laten we gaan slapen dan zijn we nog een beetje fit morgen!!” gelijk rent me kleine zusje naar het bed toe en ploft er op als of haar leven er vanaf hangt “ slaap lekker zus!!” snel druk ik een kus op Lisa haar voor hooft en nestel me dan in me deken. Waarneer ik wakker word ligt Lisa me stralende ogen aan te kijken “let’s ontbijt!!” ik schiet ik de lach en stap uit bed en loop gelijk naar de douche “ja maar ik ga me eerst op frissen als het mag” het enige antwoord wat ik krijg is de tv die aan gaat. Waarneer ik klaar ben rent Lisa bijna de douche in “ik zal op schieten!!” roept ze langs me heen ik loopt hooft schudden naar me koffer waar ik een skinny jeans uit haal en een topje met een blouse en buik riem en me fohn en me make up. Als ik klaar ben hoor ik ineens achter me “ziet er goed uit hoor zus!!” verschrikt draai ik me om en kijk in het lachende gezicht aan “zo ik weet dat ik leef zeg!!” even kijkt Lisa me scheef aan en lacht dan en duwt me weg voor de spiegel “mijn beurt!!” waarneer we beide klaar zijn lopen we naar beneden en gaan dan snel eten en de stad in waar we aardig goed geslaagd zijn stralend lopen we terug naar het hotel waar eerst gaan eten en dan ons razend klaar maken voor vanavond “hoelaat moeten we daar zijn?” vraag ik snel “8 uur moeten we aanwezig zijn dan hebben we een uur tot de show” ik kijk Lisa aan en vraag dan “hoelang is het rijden of lopen?” ik zie haar in haar tas graaien en dan roept ze “het is 10 minuten rijden vanaf hier” ik knik en pak dan snel me clutch en stop daar alles in wat ik nodig heb en gris dan snel de auto sleutel’s van het kastje af “klaar kom we gaan” gelijk word ik bijna mee getrokken door Lisa en rent we bijna het hotel uit. Als we de auto geparkeerd hebben trekt Lisa me opnieuw mee “kom op! Ik wil optijd zijn!!” een lach verlaat me mond “goede navond dames” hoor ik ineens naast me verschrikt kijk ik op letterlijk op en kijk recht in het gezicht van een beveiliger die leterlijk 2 bij 2 is! Ik hoor een verlegen lachje naast me snel kijk ik naast me en zie Lisa met een rood hooft in haar tas graaien “ooh gelukkig hier zijn ze” snel houd ze de kaarten omhoog en worden we binnen gelaten “ik ben zenuwachtig”fluister in zacht in het oor van Lisa “ik ook” hoor ik zachtjes in me oor waarneer de deur van de ruimte word open gemaakt van de meet en Greet verstijf ik bijna daar zat hij. Nog steeds zo sexy als altijd even durf ik geen stap te zetten tot dat 1 van de crew leden onze jassen aan neemt en perongeluk aan me haar trekt “auuww!!” roept ik iets te hard gelijk zijn alle ogen op mijn gericht en kijken Tom en Bill ons gelijk aan met een blik ik ken jou?
reacties bitte
Er zijn nog geen reacties.