The new beginning of old end [proloog]
Toch een foto even vergeten dat ik een telefoon heb
proloog:
“paaaaapppp!!! Waarom moeten we verhuizen??” schreeuw ik van boven naar beneden. Me vader heeft ineens in zijn hooft gehaald om te verhuizen! Oja hooi ik ben Martine 10 jaar oud en woon in Duitsland naast Tom en Bill Kaulitz zij zijn 13 jaar oud en we zijn best goede vrienden. Ookal is dat heel moeilijk want stiekem heb ik een oogje op Tom ookal ziet hij me niet zitten op die manier! Zeker niet als ik in de spiegel kijk ik ben niet echt een super slank meisje maar volgens Bill ben ik prachtig en verlies ik dat vanzelf “kom op Martine ik wil gaan voordat je moeder thuis komt!!” schreeuwt hij ineens waardoor ik uit me gedachten word gehaald en ook omdat me zusje binnen loopt die 8 en half is en Lisa heet maar we zijn wel 2 handen op 1 buik “weet jij waarom we gaan?” vraagt ze met een scheef gezicht. Ik haal me schouders op en breng me laatste tassen naar beneden waar ik gelijk in de trieste ogen kijk van de twins “dit is echt niet cool gewoon!!” verdrietig kijk ik Bill aan “we komen naar jullie concerten in Nederland!!” gelijk vleuren ze op en worden we stevig geknuffelt!!
Er zijn nog geen reacties.