Al snel krijg Xaviera antwoorduhh.. morgen om 19.00? x leest ze en zin antwoord snel is goed waar? ik kom je wel ophalen <3 x xaviera gaat rent naar de meiden toe en laat het gesprek lezen. omg zo leuk' zegt Ayleen blij. 'maar ik heb geen kleren voor morgen' zegt xaviera teleugestelt.'nou we zijn nu toch in de coolcat en samen hebben we 75,- en volgensmij kunnen we daar wel een leuke jurk van kopen' zegt Marieke blij. al snel hebben ze het perfecte setje gevonden: een zwart topje met een wit hart gevonden en zwart/roze vans. Samen kost het 50,- dus ze rekenen af. als Marieke op haar horloge kijkt is het 16.00 en ze besluiten nog even een Frappuccino te gaan halen. Als ze daar aankomen zien ze Owen en Daan zitten. en Daphne rent naar Owen toe. 'Heey liefie, alles goed?' zegt owen blij.'heey schatje Ja met jou?' vraagt daphne op dat moment krijgt ze een smsje van haar moeder NU NAAR HUIS KOMEN EN SNEL staat er. oke antwoord Daphne terug. En zegt tegen de meiden en Owen en Daan 'Ik moet naar huis' zegt daphne en loopt naar haar fiets. *5 minuten later* Daphne zet haar fiets in de garage en hoor geschreeuw vanuit huis......

Reageer (2)

  • SharonKusjex

    SUPER SPANNENDD SNEL DOOORRR ! <33 xx

    1 decennium geleden
  • JustxXaviera

    Spannendd! Snel door! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen