Foto bij 1.

‘’Amelia! Kunnen we nu asjeblieft gaan?’’ smeekte mijn broer, die een uur ouder is dan ik, Samuel. ‘’Weetje Sam.. Ik ben niet zo lui als jij. Ik loop wel naar school!’’ schreeuwde ik. Ik gooide mijn sleutels naar hem toe. ‘’Dankje.’’ mompelde Samuel sarcastisch. Ik rolde met mijn ogen en stopte met mezelf mooi te maken. Na 10 mintuten smste ik mijn beste vriend, Max, om te vragen of ik mee kon rijden naar school toe.

Sorry, ik moet Amy meenemen naar school toe :/ -Max


Amy is zijn zusje van 10 jaar. Wij zitten nu in de 4de klas. Geweldig.. Nu moet ik langs die eikel naast ons, Harry Styles. Hij is zo vol van zichzelf, dat het echt vervelend is. We zijn net hier heen verhuisd, en ik heb net Harry ontmoet de volgende dag op school.

Ik liep buiten en hoopte dat Harry is weg was, no luck.. ‘Waarom moest Samuel nou zo dom zijn om zijn auto te crashen?!’ dacht ik. ‘’Hey Amelia.’’ zei Harry. ‘’Hoi.’’ zei ik droog. Ik liep door de straat en hij bleef me achtervolgen. ‘’Harry.. Laat. Me. Met. Rust.’’ zei ik langzaam, dus misschien, heel misschien, kon hij mij begrijpen. ‘’Kom op schatje, geen haat, je weet dat je van me houd!’’ zei hij. ‘’HAHA! In je dromen!’’ lachte ik luid. Hij fronste alleen maar en liep toen terug naar zijn huis.

Reageer (1)

  • NotAnAngel

    Nieuwsgierig :D
    Snel verder
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen