Hello people,

De slag om Zweinstein komt eraan... Damdamdam!!

En zoals sommige van jullie waarschijnlijk ook al gemerkt hebben is dat het einde van dit verhaal er dan ook aan zit te komen... Maar ik zal jullie alvast geruststellen met het feit dat ik al een beetje bezig ben geweest met mijn nieuwe story, die btw ook een HP-verhaal is. Alleen gaat dit verhaal over de eerste generatie, omdat ik dat persoonlijk een leukere generatie vind (A)

Xoxo Greeneye

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • singaxx

    Spannennddd!!!!

    En ja duhuh!!! Ik neem ook sws geen voorspellend rekenen, dat lijkt me echt vreselijk saai...
    Ik denk dat ik hetzelfde als jou wel zou kiezen, en dan zouden mijn favo vakken toverdranken en verweer tegen zwarte kunsten.
    : p
    Wat zouden jouw favo vakken zijn??
    En omg ik kan niet wachten tot je nieuwe verhaal!
    Ik HOU van de eerste generatie : D whieeeee
    Xxx

    1 decennium geleden
  • katl1

    VERDER!!!
    They have to win!

    1 decennium geleden
  • Histoire

    Haha een wanhopige voldemort zou ik ook graag eens willen zien :'D
    Ik vond dit wel een leuk stuk. De sfeer wordt echt goed weergeven. Er zit zo iets epics in :'D
    En ben wel benieuwd hoe het zal worden opgelost :Y)
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Altaria

    Love it!! Je weet dat ik van de ik haat cliffhangers gang ben toch??? Maar Volvis kan toveren dus hij maakt gewoon water tot waar jij bent en dan vermoord hij je!!!

    1 decennium geleden
  • Brownyxxx

    graag gedaan:D Weer een prachtig stuk! het wordt nu spannend..... :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen