Nieuw stukje !
Bedankt voor alle reacties ! Ik vind het leuk om te zien wat jullie allemaal denken , alleen is mijn idee toch een tikkeltje anders :)

"Ik..."Laura aarzelde even.
Niall nam het doosje met de ring al wat verder uit zijn broekzak,zo dadelijk ging hij het haar vragen!Hij was op van de zenuwen,maar was toch ook wel benieuwd wat Laura zou zeggen.
"Ik euhm..."Aarzelde ze weer."Ooh sorry,het valt me zo moeilijk om dit te zeggen..."
"Zeg het maar,"Antwoordde Niall,"zo erg zal het toch niet zijn,of wel soms?"Zei hij met een kleine glimlach op zijn gezicht,waardoor zijn witte tanden tevoorschijn kwamen.
"Ik.....Ik vertrek....Naar Milaan voor 3 maanden,ik ga erheen voor mijn studie's,mode kan je het beste in Milaan studeren dus dan doe ik dat maar."Zei Laura en er verscheen een kleine grimas op haar gezicht toen ze het zei.
Het duurde even voor Niall door had wat ze zonet gezegd had,maar toen hij zich het helemaal realiseerde voelde het als een klap in zijn gezicht.Zachtjes liet hij de ring weer in zijn broekzak glijden,die had hij voorlopig niet meer nodig.
"Ik heb er lang over gepiekerd,want ik wou je echt niet achterlaten hier,maar je weet dat het mijn grote droom is om een eigen kledinglijn te ontwerpen en dat kan je nergens beter realiseren dan in Milaan.."Zei ze met droevigheid in haar stem."Het spijt me..Ik heb er nog aan gedacht om je mee te nemen,maar met je carrière gaat dat niet,je bent altijd op tour en dat kan je niet zomaar allemaal afzeggen,dus....Ben je boos op mij?"Laura keek met puppy-oogjes naar Niall waardoor hij geen 'Ja' kon zeggen.
"Nee,ik ben niet boos."Zei Niall afwezig,hij sprak de waarheid,hij was niet boos,maar hij was wel verdrietig,zijn trouwplannen vielen in duigen.
"Weet je,het is maar voor drie maanden en dan kom ik al terug.Die maanden zullen voorbij zijn voor je het beseft!"Zei Laura enthousiast.
Niall zag aan Laura's gezicht hou enthousiast ze was over de reis die ze zou maken,dat kon hij haar toch niet afpakken?En ze had misschien wel gelijk,de maanden zouden snel voorbij zijn.Toen bedacht hij zich dat het altijd zijn droom was geweest om een zanger te worden en dat hij er alles voor over had om zijn droom waar te maken,Laura's droom was een eigen kledinglijn ontwerpen,dus dat kon hij haar toch niet ontnemen?
"Wat wou jij eigenlijk vertellen?"Vroeg Laura.
"Oh..Euhm...Niets,het is niet zo belangrijk.."Zei Niall snel."Maar euhm..Wanneer vertrek je?"
Je zag aan Laura's gezicht dat ze toch nog niet alle details verteld had.
"Ik vertek morgen."Zei ze snel zodat ze er ook snel vanaf was,alleen was het nu nog afwachten wat zijn reactie was.
Niall's gezicht vertrok weer,hij had verwacht dat het veel te snel zou zijn,maar zo snel?
"Maar...Waarom heb je dat niet eerder verteld?"Zei Niall op een iets luidere toon.
"Omdat ik bang was voor je reactie,ik wou je niet kwetsen..."Zei Laura en daarbij kreeg ze enkele tranen in haar ogen."Ben je boos?"
"Tuurlijk niet,"veranderde Niall zijn toon weer,"Ik vind het gewoon jammer dat ik zo weinig tijd heb om afscheid van je te nemen."
Laura keek al iets meer tevreden en na nog wat gepraat werd de rekening gevraagd.
Toen die betaald was door Niall besloten ze om maar eens naar huis te gaan.Laura's koffers moesten nog gepakt worden en bij een meisje duurde dat natuurlijk wel even.
"Zie ik je morgen?"Vroeg Laura met een glimlach op haar gezicht.
"Ja,ik kom je om acht uur ophalen."Zei Niall lachend.
De gaven elkaar een zoen en die eindigde in een innige omhelzing.Zo bleven ze een tijdje staan maar omdat Niall voelde dat Laura stond de bibberen zei hij:"Ga nu maar,dan kan je in je warme auto gaan zitten."
Laura knikte ter bevestiging en deed het portier van haar auto open,ze gooide nog een kushandje en vertrok.
Niall ging ook in zijn auto zitten,dit was een bewogen avond geweest.Hij was er zo op uit geweest om Laura ten huwelijk te vragen en dan gebeurd er zoiets?
Hij had de hele avond een gezicht opgezet,hij wou Laura niet ongelukkig maken door te laten uitschijnen dat hij niet wou dat ze vertrok.
Dat wilde hij ook helemaal niet,hij kon zijn vriendinnetje geen drie maanden missen,maar hij gunde het haar om zelf een modelijn te beginnen en als dat er tegenover stond kon hij daar niets op tegen hebben.
Toen Niall op zijn gsm keek zag hij dat hij een berichtje had ontvangen,hij opende het en las:Hoi Niall,ik hoop dat je het naar je zin hebt daar,maar daar ben ik wel zeker van.Heb je het haar al gevraagd?Zei ze ja?Ik ben er zeker van dat dat haar antwoord was!Laat zo snel mogelijk iets weten!Groetjes Harry :)
Niall verwijderde snel het berichtje,hij zou morgen wel antwoorden.Zijn hoofd stond er even niet naar om alles uit te leggen.Hij sloot zijn ogen eventjes en voor hij het wist viel hij in een diepe slaap.

________________________________
Zo,ik hoop dat jullie het leuk vonden?Reactie en abo als je er nog geen hebt please? xx
MissMalikXx

Reageer (2)

  • TomlinsonL

    Aaawh zo zielugh voor Niall

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Oohhhhhhhhhh! En ocharmeee Nialler ;o Maar ja, van die dromen waarmaken heeft ze ergens wel gelijk.. Ben benieuwd naar de rest! Hell Yeah (flower)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen