273.~ Niall James Horan
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
t klinkt misschien erg gemeen wat k nu zeg, maar ze zou het kindje van mij best mogen verliezen, want k bedoel, ze liegt dat ze is verkracht door sam, ze liegt dat ze zwanger is, en nu liegt ze dat het van harry is...
1 decennium geledenEN over die kudo's geven, van mij mag het je het elk hoofdstukje vragen voor die kudo's hoor meid, je verdient ze!
snellverder<3
KARMA BITSCHES
1 decennium geledenja sorry hoor Aria, maar je gaat towg verdomme niet tegen je verloofde liegen?! In het ziekenhuis komt Harry er zwz achter joh! Enndan denken dat het beter is als ie denk dat het van hem is. Nou, het is alleen maar beter voor jezelf! Weetje hoe fucking egosentrisch ik je nu vind? Echt eh Aria..... Als het een miskraam is, KARMA! Ik vind het zo erg voor Harry! Hoe kapot hij wel nii zou zijn als hij erachterkomt, ik wil er ni aan denken! En hetnzou me niks verbazebln als hij ni meer wilt trouwen! In een huwelijk moet je eerlijk tegen elkaar zijn en dus ni liegen EN zeker niet over zoiets als dit ej.
Wake upp sweetheart, this isn't a fucking fairytale!
42 kudo's behaalt snel verder!! Xx
1 decennium geledenHet is erg grof, maar ik hoop dat ze het kindje verliest. Dan zal ze niet haar hele leven moeten liegen...
1 decennium geledenIk snap niet goed wat het punt is van dat je niet meer om kudo's zou mogen vragen ;d. Ik bedoel dat het maar op een knopje te duwen is en dat de wereld er niet vanaf hangt ofzo haha :p. Dus ik begrijp je helemaal (:
1 decennium geledenMeestal geef ik zoiezo een kudo... Tenzij ik het vergeet, haha ;d.
Maar goeeeeed, snel verder xx