Foto bij Its me Leila

Hoii,ik ben Leila,18 jaartjes jong en woon in Beverlie hills samen met mijn vader,Lourdes,Mellanie(mijn zus haar uitleg zie volgende deel) en natuurlijk Madonna.
Het lijkt misschien wel leuk,maar geloof me dat is het NIET!!!
Voor de rest ben ik nog fan van TH(H)NW,AVRIL LAVIGNE,LAFEE,KILLERPILZE,TAYLOR SWIFT,...

Leila pov

Zuchtend rits ik mijn tas in.Vandaag heeft mijn (domme)vader besloten om bij zijn geliefde te wonen.Ja,Madonna,ik walg ervan als ik er aan denk.Kon hij nou echt niet gewoon bij mijn moeder blijven??Maar nee,dat arme mens heeft zelfmoord gepleegd omdat mijn vader vreemd ging.Ze had LDVD(liefdesverdriet)en kon het niet meer aan dat haar geliefde vreemd ging.Ik zucht,ik begrijp haar wel maar alleen niet waarom ze ons dat aandeed."Leila,Melanie naar beneden komen we gaan naar Maria(ga Madonna zo dus noemen).Ik grijp mijn tas en ga sloom naar beneden.Leila gaat ook strompelend naar beneden.Pap is de auto al buiten zetten terwijl ik me in de zetel laat ploffen."Heb jij er zin in zussie?"vraagt Melanie.Ik schud hevig mijn hoofd "Jij Mel?"Ook zij schud haar hoofd."Dan komt papa naar binnen."Meisjes,komen jullie nog?"We staan beide zuchtend op,hebben we een andere keus?
Pap schud hevig zijn hoofd."Samen volgen we pap naar de auto zwieren ons koffer erin en stappen in.Ik en Mel doen onze Ipod in en Tokio hotel met 1000 meere galmt mijn oren in.Ik sluit mijn ogen en val in een diepe slaap...

Reageer (1)

  • barbara

    Please ga verder enne oja ik neem een abo!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen