het was nils we gaven elkaar nog een knuffel.
en we liepen naar de kamer toe waar allemaal zitzakken, matrassen en banken stonden + beamer.
iedereen plofde neer. ik deed de film aan en merkte opeens dat Daan en Mitzi er niet waren. Rein dacht het zelfde als mij en zei dat ze zeker nog buiten waren.
dan maar beginnnen met de film zonder die 2.
we zaten nog geen kwartier te kijken toen Mitzi en Daan eindelijk binnen kwamen.
ze gingen tegen elkaar aanliggen en Nils trok me naar zich toe en hielt me tegen zich aan.
daar lach ik dan met DE Nils van mainstreet hand in hand knuffelend een horror film te kijken.

de film was afgelopen en het was ondertussen al kwart voor 1 s'nachts.
omdat de jongens geen zin meer hadden om naar huis te lopen en Rein al sliep.
We renden de tuin in en gingen met z'n allen op de trampoline.
we liepen weer naar binnen en toen vielen we allemaal in slaap.

ik deed m'n ogen open en voelde dat er een arm op me lach ik draaide me om en zag dat het Nils was, meteen gilde ik en iedereen werd wakker.
Owen vroeg meteen wat er was en ik gilde weer.
"OMG WAS DIT GEEN DROOM ? BEN IK ECHT NILS'S MEISJE ?!?! "
Mitzi kwam op de bank zitten waar ik met Nils op lag en vroeg lachend of ik lekker had geslapen.
ik stond op en trok Mitzi mee naar boven.
"wat is er aan de hand tussen jou en Daan ? is jouwn droom ook uitgekomen? " ze keek me even aan en toen gilde ze het uit van blijdschap.
zo blij had ik haar nog NOOIT gezien..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen