Heeeei,

Hoe is het op school? Ik heb gelukkig weer even een tijdje veel tijd!

Kissesss,
Esther

Thirza:

Als we 's avonds naar bed gaan hoor ik buiten allemaal geschreeuw bij het plein tegenover Rein's huis. 'O-w-e-n-?' fluister ik zo zacht mogelijk omdat de andere al slapen. 'Ja?' antwoord Owen slaperig. 'Slaap je al?' vraag ik zacht en ga bij hem liggen. 'Nee, nu niet meer!' zegt hij iets te hard want Daan en Sharon worden wakker. 'Ik hoor allemaal geschreeuw buiten bij het plein. Het is eng, straks doen die mensen elkaar nog pijn!' zeg ik huilend. 'Net zo als ze bij Sharon deden ...' zeg ik maar ik word in mijn zei geduwd. 'AUWWW! DOE NIET OWEN!' schreeuw ik huilend. 'Stttt, de andere slapen, uuh.... sliepen nog!' zegt hij en ik begin te lachen. 'Ja, maar waarom prik je me dan?' 'Omdat Sharon wakker is!' antwoord hij en staat op en loopt naar de gang. 'Sharon?' vraagt Daan die inmiddels ook wakker is geworden. 'Ja?' reageer ze geïrriteerd. 'Gaat het weer een beetje?' 'Nee, ik heb last van mijn ook en ik kan niet slapen door dat geschreeuw van buiten!' antwoord ze en loopt naar het raam. Ondertussen lopen ik en Daan er ook heen en worden Rein en Esther ook wakker. 'Ik kon ook niet slapen! Dit is irritant!' zeg ik en loop heen en weer daar de kamer.

Esther:

'Awh! Wat schattig! Hier maak ik een foto van!' roept ik en wijs naar Nils en Fleur die samen in slaap zijn gevallen, Fleur met haar hoofd op Nils borst. Ik maak een foto en zet hem op twitter: @x_EstherxRein , Liefste Fleur en Nils samen slapend bij Rein thuis! Slaap lekker Mainiac's! Ik leg mijn mobiel wel en loop naar de gang. Ik zie Owen daar huilend staan. 'Owen wat is er?!' vraag ik en knuffel hem. Nu pas zie ik dat hij bloed bij zijn gezicht en arm heeft. 'OMG! OWEN! WAT IS ER MET JOU GEBEURT!' roep ik en gelijk komt iedereen de gang op en zien Owen en mij onder het bloed. 'Nou ... ik liep even naar buiten toe ... en toen kwam en iemand op mij af en begon me met een mes te snijden' antwoord hij. Ik snap er niks van, hoe weet iemand nou dat wij op zijn? Is het een van die jongens die daar ruzie zaten te maken? denk ik. 'Hé jongens! Kijk daar beneden, wie is dat?' vraag ik en meteen begint Sharon te huilen en valt tegen de muur aan, en zakt door haar benen. 'Sharon! gillen Anneke en ik tegelijk. 'Hé An! Jullie zijn dus ook wakker!' zeg ik en loop op Sharon af. Meteen volgt Anneke mijn voorbeeld. 'Sharon, wat is er? Ken je die man?' vraagt Anneke voorzichtig. 'Veel, ik herinnen me in eens iets. Die ene Henk zei dat mij iets ergs over kwam of een van mijn vrienden. En ja, ik ken die man. Het is Henk. De vader van Rosa. Hij zei omdat ik haar had gepest hij mij van haar moest ontvoeren. Ik weet niet waarom ofzoo...' verder kwam ze niet want Daan begon alweer te praten. 'Kom! Nu je nog zo veel weet gaan we naar de politie toe!' roept hij. 'Maar het is 3 uur 's nachts Daan!' roepen we met zijn allen tegelijk. 'O ja, dat is waar! Dan gaan we morgen vroeg heen!' roept hij en loopt naar beneden. We horen op eens een heel hard geluid. 'PANG!!' is het. 'DAAAAN!!' roepen ik, Sharon, Anneke, Thirza en tegelijk en rennen naar beneden toe. Daar zien we Daan op de grond liggen. Rein, Owen en Ales komen ook naar beneden lopen. Opeens word Rein vast gepakt, dan Owen en dan Ales. 'Zo dames! Al jullie vriendjes bij elkaar. En nu?' vraagt Henk. Nu zie ik dat hij nog 2 mannen bij zich heeft. 'REEINNN! LAAT HEM LOS!' schreeuw ik en geef Henk een trap. Anneke en Sharon doen dat bij de andere twee. Rein, Owen en Ales komen los en bellen de politie en een ambulance voor Daan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen