Danielle prov.

"Waar staat jullie laptop?" vroeg ik naardat ik een smsje van liam had gehad, "Uhm, die staat boven tog?" zei taylor verwarend toen ze melayn aan keek. Jelisa vroeg waarom ik hem nodig had, Dus ik legde uit dat we de show van de boys online konde zien. "Gonna get that Damn laptop!!" schreeuwde jelisa tegen melayn waardoor iedereen bekant een hartaanval kreeg. Melayn rende als een gek de trap op en kwam terug met haar laptop. Ze opende hem en ik typte snel de site in, "Typ sneller" zei jelisa met een gejaagde stem. "Rustig!" schreeuwde ik toen de site was geladen kwamen net de jongens binnnen. "We see you!" smste melayn naar zayn die in het interview opeens naar zn zak greep, "Tril stand!" lachde taylor. Het was een random interview, Ze gingen van het ene onderwerp naar het ander.. toen de interviewer vroeg, " hoelang zien jullie jullie vriendinnetjes nou niet?" de boys keken en klaar aan en toen naar de grond, "Ongeveer 4maanden" antwoorde liam met een gebroken stem. Ik kreeg tranen in mn ogen en keek naar jelisa die haar ook bijna niet in kon houden. "awh kijk dat gezichtje!!!!" schreeuwde melayn opeens toen ze over het beeldscherm aaide, iedereen keek elkaar aan. "Okeee" zei taylor met een afvragende achtergrond. Naar een 3kwartier was het interview afgelopen, Toen de interviewer vroeg, "weten jullie ook of jullie girlfriend kijken?" iedereen keek weer liams kant op. "als het goed is wel" knikkte die. "willen jullie misschien nog iets tegen ze zeggen? We hebben nog 2minuten voor de show" lachde de presentator. "We love youuu!!" scheeuwde louis terwijl die zn armen open gooide, "Love love love" zei niall er achter aan. Zayn begon te lachen en zwaaide naar het beeldscherm, "See you sooon" zei harry en hij wees naar de camera, Als je goed op liam lette zag je dat die een knipoog gaf, "This is so sweet" zei jelisa terwijl er een traantje over haar wangen liep.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen