hand in hand liepen we weer terug naar huis.
eenmaal thuis gaf ik Nils een kus en hij ging met Daan, Owen en Rein naar zijn huis toe.
ik liet me op de bank vallen en Mitzi kwam naast me zitten.
omdat ze had gezien dat Daan achter mij en Nils aanliep was ze weer helemaal in love .

de telefoon ging en m'n broer nam op.
na 10 minuten bellen hing m'n broer weer op en vertelde dat pap en mam dit weekend in Brussel in een hotel sliepen en we alleen thuis waren.
ik, Mitzi en m'n broer keken elkaar aan en schreeuwde alle 3 meteen : FISSAAA !
ik stuurde Nils een w'app bericht of hij vanavond met de boys hier kwam.
binnen enkele seconden had ik weer een bericht terug dat ze rond 8 uur kwamen.

voor de grap zei ik dat Daan niet mee kwam en Mitzi moest zowat huilen van teleurstelling ik keek haar aan en ze zag dat ik lachte.
ze rende door het huis en door de tuin van blijdschap.
ik vroeg maar of iemand honger had en bakte een paar hamburgers.
daar zaten we dan op een 'gewone' vrijdagavond te eten aan tafel alleen het gekke was dat DE mainstreet vanavond hier kwam chillen.
toen we het eten op hadden gingen ik en Mitzi een horror film uitzoeken en m'n broer rende snel naar de kelder toe om chips en drinken te zoeken. opeens hoorde ik uit de kelder 'SHIT ! ' ik iep naar de trap toe en schreeuwde naar beneden wat er was.
hij antwoorde dat de chips op was en dat de winkel al dicht was.
zo snel als ik kon rende ik naar de telefoon en belde Nils op en vroeg of hij even een paar zakken chips mee kon nemen.

alles stond klaar voor de perfecte avond en ik en Mitzi gingen naar boven om ons om te kleden en op te maken.
na 3 kwartier kwamen we weer beneden helemaal opgetut.
de bel ging, ik deed de deur open en werd gezoend..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen