Foto bij Thirtyone

Nadat ik even met Zoey had staan praten gingen de lichten uit en vertelde ik haar dat ik terug moest naar mijn plaats. ze knikte en wenste me veel plezier. Toen ik terug liep naar Lauren keek ze me even vreemd aan. "That's Zoey, i met her when i was traveling. I'll explain everything later." Vertelde ik haar en Lauren leek er genoegen mee te nemen. Onze aandacht werd getrokken door 5 spotlichten die verschenen en in elke lichtbundel kwamen de jongens het podium op rennen. Tom keek even nep kwaad naar Lauren waarop zij reageerde doormiddel van haar tong uit te steken. En al gauw kwam er een glimlach op mijn gezicht toen ik ook Jay zag verschijnen, hij knip oogde naar me en ik stak mijn duim op als tegen van 'veel geluk'.
      Er waren een aantal nummer geweest en ik merkte dat ik hier en daar de tekst al een beetje kende, alleen was het natuurlijk niks vergeleken met Lauren die bijna ieder woord kende en daarom ook luid mee zong. Bij een liedje dat wat up tempo was, ik geloof dat het 'i found you' heette, konden we het niet laten om als een gek te gaan dansen wat verschijdene glimlachen opwekte bij de jongens. Ze sloten het nummer af en bedankte de fans voor hun enthousiasme en lazen hier en daar wat spandoeken voor, waarna Siva vertelde dat het tijd was voor Heart Vacancy, en meteen gleden mijn ogen naar Jay die me met een stralende glimlach aankeek.
      Ik zag hoe er 2 meisjes uit het publiek werden gehaald door Siva en Nathan maar toen Max aan de beurt was stak hij zijn hand uit naar Lauren. Ik proest het uit van lachen omdat ik wist dat Lauren het vreselijk vond om in het middelpunt van aandacht te staan. Maar ook omdat ik wist dat ze een oogje op Max had en ze diep van binnen zijn uitnodiging niet kon afslaan. Lauren truezelde even dus gaf ik haar een duw en pakte Max haar bij de hand en hielp haar het podium op. Van uit mijn ooghoeken zag ik hoe Tom ook een meisje het podium op hield en glimlachte breed toen ik zag dat het Zoey was. Jay liep naar de rand van het podium, keek over de menigte als of hij het moeilijk vond om een meisje uit te kiezen. Hij hield zijn microfoon bij zijn mond en wat hij toen zei deed mijn ogen groot worden.
      "I know i'm gonna possibly gonna break a lot of hearts by saying this, but i'm gonna sing to the girl that has my heart." Zijn ogen gleden naar beneden waarna hij ze op mij liet rusten, hij stak zijn hand uit en keek me vol verwachting aan. Een paar meisje achter me begonnen te gillen en ik twijvelde even, ik keek naar Lauren die bij Max stond en zo gelukkig leek. Zo liet mijn ogen over de rest van de meisjes glijden en besloot toen dat ik me niet zo kinderachtig moest gedragen en gewoon mee moest gaan met alles wat er zich op dit moment afspeelde. Ik pakte Jay zijn hand en hij trok me het podium op, waarna we op onze plaats naast de anderen gingen staan.
      De laatste paar noten van het nummer klonken door de versterkers en de jongens knuffelden de meisjes nog, ook Jay trok me in een knuffel. "Sorry if it was too soon, but i just don't wanna hide my feelings towards you anymore." Zei hij in mijn oor. Ik keek hem aan en zag dat zijn ogen vol twijfel stonden, niet wetende hoe ik er op zou reageren. Eerlijk gezegt wist ik ook niet goed wat ik moest zeggen. Ik zag hoe de andere meisjes, waaronder Lauren en Zoey naar de zijkant van het podium werden gebracht, mijn ogen vonden opnieuw die van Jay. Zijn schitterende blauwe ogen keken me nog altijd vol twijfel aan, dit was de Jay waar ik verliefd op was geworden 5 jaar geleden en plotseling wist ik wat me te doen stond. Ik legde mijn hand in zijn nek en trok hem zachtjes naar me toe, waarna ik mijn lippen bij zijn oor hield. "I don't wanna hide them either." En drukte vervolgens mijn lippen op de zijne.
      Er brak een luid gejoel uit in de zaal die gepaart ging met een aantal 'aww' geluidjes. De rest van de jongens joelden en ik hoorde de stem van Tom 'Get a room!' roepen, die werd gevolgt door een 'Get in Bird!' van Nathan. Mijn lippen verlieten die van Jay en hij keek me met een scheve glimlacht aan waar ik om moest lachen. "Now go and finish the show!" Riep ik hem toe en verliet het podium en voegde me bij de andere 4 meiden.



Ik vond het zelf wel een leuk idee, vooral omdat ik deze versie nog niet op Q ben tegen gekomen, ik bedoel qua bekend maken van iemand zijn gevoelens!
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (4)

  • crazycatlady

    Origineel! Maar ik ga gauw verder lezen;) en ik zit de itunes EP en ik hoor nu pas bij heart vacancy dat Tom roet Jaybird:P Valt me nu pas op maar ik ga nu verder lezen:D

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    I like it ^^

    1 decennium geleden
  • Unicorrnn

    Superschattig gewoon!
    Levensmissie; Beeing A Heart Vancancy Girls
    Kans op slagen; ...................................... (A)

    1 decennium geleden
  • Lugano

    Hiihi inderdaad origineel! :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen