Foto bij Thirty

Blijkbaar had Max dus nog niks gezegt tegen de rest want dat was de reactie toch heel anders geweest toen we binnen waren gekomen. Jay was naast Max gaan zitten en ik naast Lauren, maar mijn gedachtens waren nogsteeds in de andere kamer. Ik weet niet goed waarom ik hem mij had laten kussen, want ik had mezelf voor genomen om niks te overhaasten. Maar gewoon de manier hoe hij er voor me was geweest, de manier hoe hij voor me had gezorgd toen ik was flauw gevallen. Dat overigens door het bloed kwam, ik had een snee in mijn wenkbrauw en ik kan absoluut niet tegen bloed. Ik weet niet het voelde gewoon goed om het te laten gebeuren. Toen hij voorzichtig zijn lippen op de mijne drukte kwamen al mijn oude gevoelens weer naar boven, en nu wist ik niet goed wat ik er mee moest doen.
      Ik werd uit mijn gedachtens gehaald door de stem van BigKev, hun beveiliging, die vermelde dat het nog 15 minuten was tot dat ze op moesten. Hij verliet de ruimte weer en meteen sprong Tom op en liet zijn ogen chagerijnig op Lauren vallen. Waarop Lauren naar hem glimlachte en hem een kushandje toewierp. "Because of your 'little joke' i need to redo my hair again." Snoof Tom en maakte met zijn vingers aanhalingstekens in de lucht. "Oi! You're not the only one who got covered with whipped cream you know!" Beet Max hem toe. "I didn't say i was the only one Max, but you don't have to redo your hair, because you don't have any!" Snoof hij opnieuw. "Wait a second.. Whipped cream? What the hell happend here?" Vroeg ik en mijn ogen schoten van Max naar Tom en vervolgens naar Lauren die zat te grinniken.
      Na dat Lauren mij het hele verhaal had verteld wat er nou precies gebeurd was, moest ik zo hard lachen dat er enkele tranen over mijn wangen rolden. Nathan was wat chagerijnig geweest en daarom had Lauren besloten hem aan het lachen te maken, door een halve bus slagroom over Tom heen te spuiten, waarna Tom natuurlijk uit was op wraak. Op het moment dat Lauren de kleedkamer uit wou rennen stond Max in de deur opening en verschool ze zich achter hem, wat als gevolg had dat ze alle 3 onder de slagroom zaten. "Oh Lauren that's so typical you. Lookmlike you found a new victom to pick on." Zei ik en Jay was het met me eens. Tom, die het verhaal brommend had aan gehoord keek ons via de spiegel met grote ogen aan waarna hij zich omdraaide en een dreigende vinger uitstak naar Lauren."Don't you dare." Zei hij en porde Lauren met zijn vinger. Lauren maakte een spasische beweging en Tom begon gemeen te glimlachen. "I know your weak spot now and i'm not affraid to use it Purdy!" Sprak hij dreigend.
      Na een tijdje naar het gekibbel tussen Tom en Lauren geluisterd te hebben kwam opnieuw BigKev de kleedkamer binnen en vertelde dat het tijd was voor de jongens om richting het podium te gaan. Lauren en ik zouden onze plaatsen weer in nemen tussen de hekken en het podium, net zoals de vorige keer. Toen eenmaal daar stonden keek ik naar de menigte, het leek also het er dit keer veel meer waren dan de vorige keer misschien wel omdat het hun laatse show was. Mijn ogen gingen over de meisjes tot ik plotseling wel een paar hele bekende donker bruine ogen zag. Ik keek beter en de ogen keken ook naar mij, er verscheen een glimlach op mijn gezicht en liep naar het meisje toe. "Skye!!" Riep ze blij. "Zoey, what are you doing here!" Riep ik.




Hmmm.. ben niet helemaal te vreden met dit hoofdstukje maar ja beter dan niks..
Love and Rocketz,
Lot!

Reageer (4)

  • Lugano

    Geniaal Hahha dit is echt leukk

    1 decennium geleden
  • nightqueen

    Haha die slagroomfight is wel een goed idee eigenlijk :d

    1 decennium geleden
  • CARAS

    I love Lauren! Hahaha xoxo

    1 decennium geleden
  • Unicorrnn

    I LOVE IT!
    Tom en Lauren zijn geniaal whahahah :D
    Snel verder!! (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen