Hoofdstuk 2
bedaaaaaaaaaaaankt voor de reacties
lees me andere verhalen?
reacties?
Tom pov
Een bang gevoel, maar eook een fijn gevoel had ik in mijn buik. Ik was bang voor wat hij zou zeggen of wat hij zou doen. Iemand streelde mijn hand. Ik keek verbaasd omhoog . Daar zat Bill met een grote glimlach. Wat was hij lief als hij glimlachte. Het enige wat ik dee was hem in zijn ogen kijken. In zijn mooie ogen. Waar ik langzaam in verdronk. En zijn lieve glimlach. Die me langzaam deed smelten van binnen. Minuten zaten we daar. Niks zeggend enkel kijkend naar elkaar. Ik was al die tijd een tikkeltje angstig. Maar toch was ik helemaal aan het dromen over Bill. Ik sloot me ogen even. Bang voor wat er zou komen. Uit de dromen gerukt over Bill en mij. Bang wat Bill zou zeggen. Of wat hij zou doen. Niets wetend wat er kan gebeuren tussen hem en mij. Zou hij alles kapot willen maken. Of zal hij het accepteren? Accepteren dat ik stapel op hem ben. Ja op mijn lieve broertje. Ik zat zo in gedachten dat ik niks merkte. Ik dacht alleen aan Bill en mij. Tot ik uit mijn gedachten werdt gerukt. Door die lippen op de mijne...
reacties
Reageer (10)
Superrr!!
1 decennium geledenSnel verderr!
Leuk, snel verdder!
1 decennium geledenfacking nice.
1 decennium geledensnel verder?
xox'
snel verderxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
1 decennium geledenOeeehhhh leuk vervolg!! Snel verder schrijven please
1 decennium geledenXx