5
''Biiiill, ich liebe dich!'' hoor ik honderden meisjes gillen.
Ik grijns, maar vanbinnen voel ik het heel anders. Ich liebe dich, dat is ik hou van je. Hoe kunnen ze nou van mij houden? Ze kennen me niet. Ze weten alleen hoe ik zing en hoe ik eruit zie, verder niets... Ze denken dat ik perfect ben...
Nou, geloof me. Mijn innerlijk is niet perfect, en mijn uiterlijk al helemaal niet... ik snap niet wat al die meisjes in me zien. Ik snap niet wat Tom in mij ziet.
~
Het concert was geweldig. Ik vind de fans geweldig. Er zijn zoveel dingen geweldig in mijn leven.
Maar er zijn veel meer dingen níet geweldig in mijn leven... om maar eens te beginnen relaties. Ik kan niet gewoon doen of laten wat ik wil en dat vind ik zo jammer...
Daarbij, je bent de hele dag druk bezig en je krijgt nooit genoeg rust. Het maakt je echt kapot, dag en nacht 'werken'. En je moet maar blijven lachen.
Het vreselijkst van alles vind ik de paparazi.
Ze maken je echt kapot. Ze maken foto's van je als je er vreselijk uit ziet, ze volgen je 24/7, en ze weten alles over je.
Tom wil best vertellen dat hij homo is, en verliefd is op mij. Hij heeft schijt aan álles en daar heb ik zo'n respect voor... Ik kan dat niet, en ik zou het ook nooit kunnen.
Reageer (4)
super<33
1 decennium geledenSuper;)
1 decennium geledenheel snel verder!!!
xx C
snel verderxxxxxxxx
1 decennium geledenAwww arme Bill ik hoop dat je snel verder schrijft!! het is echt een leuk verhaal
1 decennium geledenXx