Hoofdstuk 1
Reacties ?
Hoofdstuk 1
Tom pov
Met een zucht liet ik me vallen op de bank in de kamer. We hadden net het laatste concert gehad van de tour. Het was goed gegaan. Al die fans . Een glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik Bill zag. Ik bedoel hij is nog altijd mijn lieve, mooie broertje. Hij plofte naast me neer. Daar door raakte hij mijn hand even. Een fijn, maar vreemd gevoel kreeg ik in mijn onderbuik. Ik keek hem even aan. Een licht blozende Bill keek me recht in me ogen. Hij had best mooie ogen. Wat zeg ik mooie ogen? Ze waren gewoon om in te verdrinken. Zo mooi waren ze. Ik schrok een beetje van me gedachten. Ik schudde even met mijn hoofd en staarde weer voor me uit.
*Tijdsprong*
Volgende dag.
In de tourbus.
Nog steeds tom pov.
Ik keek naar de tv. Er was een clip van ons op TMF. Ik staarde naar Bill in die clip. Hi j was gewoon perfect. Ik schrok al niet meer van die gedachten. Die had ik eigelijk al heel lang. Alleen durfde ik het denk ik niet toe
tegeven. Mijn broertje is gewoon zo lief,leuk en mooi. Wat doe ik nou raar zouden jullie wel niet denken. Ik ben denk ik een beetje verliefd aan het worden op mijn lieve broertje. Aan het worden ik bedoel ik ben het al. Mijn gedachten gingen de laatste tijd alleen maar over hem. En nu ben ik er achter. Ik ben verliefd op hem...
Een zucht verliet mijn mond. De clip was afgelopen nu pas kwam ik er achter dat het hier dood stil was. Verbaasd keek ik om me heen. I k zag alleen Bill zitten. Georg en Gustav waren er niet. "Waar zijn Georg en
Gustav," vroeg ik zacht aan Bill. "Die zijn al thuis gebracht,"antwoorde Bill. Ik knike en bleef hem even aan kijken. Bill's mooie ogen keken recht in de mijne. Ik kon mezelf niet meer tegen houden. Mijn gezicht bracht ik langzaam naar de zijne. Langzaam drukte ik mijn lippen op de zijne, maar haalde ze vlak daarna er gelijk weer af. Bill keek me verbaasd en geschrokken aan. Tranen kwamen op in mijn ogen. Ik stond op en rende Bill verbaasd achter latend naar mijn kamer.Ik liet me neer vallen op mijn bed. De eerste tranen rolden over mijn wangen. Ik lag daar zoon zeker tien tot twintig minuten. Tot dat ik geklop op de deur hoorde. Niets zei ik. Ik hield me stil. De deur werdt langzaam geopend en ik voelde hoe hij langs mij ging zitten. Ik durfde niet op te kijken. Haten zal hij mij. Haten alleen omdat ik zoveel van hem hou.
Reacties ?
Reageer (10)
Lieeeef ♡♡ heb je verhaal al eerder gelezen maar ik lees hem gewoon nog een keer
1 decennium geledenIk hou van twincest !!
1 decennium geledensMooi ook al ben ik niet zon van van th maar wel nog steeds van de twins :')
1 decennium geledenVery nice !<3
1 decennium geledenJa ja ja verdeerrr!!
1 decennium geleden