Vanuit Sharon;
Deze vakantie gaan jullie niet op vakantie... Je was zo verdrietig toen je het vertelde aan Rosa, je beste vriendin.
Gelukkig mocht je met haar mee op vakntie, alleen moest ze het nog even overleggen met haar moeder..
Toen kwam het hoor; Rosa belde me kwaad op, en had ruzie met haar moeder omdat ik niet mee mocht. En dat zij ook niet meer mee ging.
Je zei dat ze zich er maar niet veel van aan moest trekken, want je had het eigenlijk wel verwacht, en je zei dat ze gewoon moest gaan!
De moeder van Rosa was een schat, maar niet echt rijk en ze wou dat dit een gezins uitje was (nouja zonder vader dan)..

Een paar dagen later belde ze weer, met het goede nieuws dat je toch met hun mee mocht op vakantie! Haar broer ging niet mee, wat je eigenlijk wel jammer vind.. Je vindt haar broer stiekem leuk, maar je durft niks tegen Rosa te zeggen.. Straks wil ze niks meer met je te maken hebben, of gaat ze jullie juist koppelen.. Dat zou verschrikkelijk zijn!! Jullie zijn al vrienden sinds de kleuterschool in middels zitten jullie allebei in een andere tweede klas.. Wat wel jammer is..
Rosa klonk wel een beetje raar aan de telefoon.. Net alsof ze iets verborgen hielt voor je. Je merkt dat altijd meteen aan haar..
Zou ze ook stiekem op iemand zijn, zonder dat aan mij te vertellen? Nouja je kunt niet boos op dr zijn, jij doet eigenlijk precies hetzelfde..

x

Reageer (4)

  • MSstory

    thankyou xx

    1 decennium geleden
  • YasmineLovex

    snel door kei mooi xxx

    1 decennium geleden
  • MSstory

    dan moeten meer mensen hem lezen :P

    1 decennium geleden
  • x_Raisa_x

    leuk!!!!!!!!!!! Snel verder schrijven please!!:)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen