ik opende m'n ogen en zag op mijn wekker dat het al kwart over 6 was.
ik kroop zowat uit bed en trok m'n kleren aan, deed make up op , kamde m'n haren .
Na een halfuur zat ik aan het ontbijt en zag opeens vanuit het raam dat het huis aan de overkant die al een halfjaar te koop was er een 'verkocht' bord in de tuin stond.
ik zette m'n mobiel aan en de berichten kwamen binnen.
na een kwartier had ik eindelijk alle berichten beantwoord en kwam ik erachter dat ik weg moest.
snel pakte ik m'n brood en gooide het zowat in mijn tas deed m'n jas aan en pakte mijn fiets uit de garage.
ik fietste zo snel als ik kon naar school, gooide m'n fiets in de fietsenstalling en liep naar m'n beste vriendinnen heen.
5 minuten later ging de bel, ik deed m'n jas in mijn kluisje en liep naar het klaslokaal.
heletijd keek ik naar buiten en kon me maar niet concentreren heletijd zat ik te bedenken wie er in het huis tegenover kwam wonen.

na 6 uur school ging de bel ein-de-lijk ! ik fietste zoals elke dag met m'n beste vriendin Mitzi naar huis.
we praatten nog even voor m'n huis en daarna zette ik m'n fiets tegen het hek.
ik kwam binnen en kwam erachter dat ik alleen thuis ben wat niet heel raar was want dat was ik bijna elke dag.

ik deed m'n ipad aan, pakte een bak chips en ging op de bank zitten GTST terug kijken.
toen ik opeens een vrachtwagen in m'n ooghoek zag, keek ik om en ging ik voor het raam staan om te kijken hoe de nieuwe overburen uiteruitzagen. er stapte een vrouw, man en 2 jongens uit. 1 van de jongens keek om en zag dat ik naar hem keek, ik draaide me om en ging meteen op twitter kijken of het echt de jongen was wie ik dacht dat het was..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen